Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:19Har de inte simfötter då?
Har de inte simfötter då?
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:22Bara lite simhud mellan tårna. Han ljuger när han säger att han har svarta strumpor i cykelskorna. Han har inte tid sätta på sig strumpor ju. Han är för långsam i växlingarna.
(passar på nu när han nattar barnen och inte kan hugga emot)
Bara lite simhud mellan tårna. Han ljuger när han säger att han har svarta strumpor i cykelskorna. Han har inte tid sätta på sig strumpor ju. Han är för långsam i växlingarna.
(passar på nu när han nattar barnen och inte kan hugga emot)
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:36David...trodde ett tag när du skrev RR att du menade Roadrunner, som är på din avatar 🙂
David...trodde ett tag när du skrev RR att du menade Roadrunner, som är på din avatar 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:38Ahh, RoadRunner har jag full koll på.
Ahh, RoadRunner har jag full koll på.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:39Ja, det är en bra tidning det.
Ja, det är en bra tidning det.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:47Snabbare på barnnattning än genom T1, oklart om det säger mest om mitt faderskap eller om mina tri-förmår, men nu kan jag hugga emot iallefall. 😀
Snabbare på barnnattning än genom T1, oklart om det säger mest om mitt faderskap eller om mina tri-förmår, men nu kan jag hugga emot iallefall. 😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:49Jag har aldrig varit med om att ventilens infästning i slangen har gått sönder, trots att jag aldrig lättar på däcktrycket. Tycker det där låter mest som vidskepelse.
Däremot har jag en träningskompis som lycks kvadda ventilen ganska ofta när han pumpar,
Jag har aldrig varit med om att ventilens infästning i slangen har gått sönder, trots att jag aldrig lättar på däcktrycket. Tycker det där låter mest som vidskepelse.
Däremot har jag en träningskompis som lycks kvadda ventilen ganska ofta när han pumpar,
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 20:52Jag vet inte riktigt vad det har med punkteringar av tubdäck att göra eller simfötter.
Jag vet inte riktigt vad det har med punkteringar av tubdäck att göra eller simfötter.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 21:03Det rasslar på för fort här. Jag håller fortfarande på med Anders Hjelms inlägg på förra sidan.
Det rasslar på för fort här. Jag håller fortfarande på med Anders Hjelms inlägg på förra sidan.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:37Min far tävlade cykel på 70-talet och han har sagt att på hans tid skulle man alltid släppa ur lite luft ur däcken efter passet för att slangen skulle hålla längre, men att det nog är bättre material nu så det kanske inte gäller längre. Frågade aldrig var
Min far tävlade cykel på 70-talet och han har sagt att på hans tid skulle man alltid släppa ur lite luft ur däcken efter passet för att slangen skulle hålla längre, men att det nog är bättre material nu så det kanske inte gäller längre. Frågade aldrig var