Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 14:03Även jag har sprungit långa sträckor i äldre modeller av DS Trainer men sedan de började bli tjockare och klumpigare har jag inte hittat någon vettig ersättare. Var dock och kikade på årets modell (19) häromdagen och den är tillbaka till lättviktsklassen
Även jag har sprungit långa sträckor i äldre modeller av DS Trainer men sedan de började bli tjockare och klumpigare har jag inte hittat någon vettig ersättare. Var dock och kikade på årets modell (19) häromdagen och den är tillbaka till lättviktsklassen
Quote from Funbeat user on 15 April 2014, 21:26Sprang ett riktigt långt pass i helgen i mina New Balence som jag så gott som alltid springer i nuförtiden. Haft lite problem med trötta fötter och ömma fotsulor....Försökte hålla mig mer till grusvägar och skogsstigar och inte så mycket asfalt. Kändes he
Sprang ett riktigt långt pass i helgen i mina New Balence som jag så gott som alltid springer i nuförtiden. Haft lite problem med trötta fötter och ömma fotsulor....Försökte hålla mig mer till grusvägar och skogsstigar och inte så mycket asfalt. Kändes he