Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 09:45Jag har 3 klingor fram men nuförtiden behöver jag knappt använda den lilla klingan. Du kommer bli starkare ju mer du cyklar.
Jag har 3 klingor fram men nuförtiden behöver jag knappt använda den lilla klingan. Du kommer bli starkare ju mer du cyklar.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 12:43"Jag är nyfiken på vad du har för backe att träna i. Jag vill också ha stentuffa backar."
Du är välkommen till "Tossebergsklätten" alla dagar i veckan. Ca 2 km och 20% som max. Starta gärna nere i kallsta så att du är uppvärmd när du kommer fram;)
"Våf
"Jag är nyfiken på vad du har för backe att träna i. Jag vill också ha stentuffa backar."
Du är välkommen till "Tossebergsklätten" alla dagar i veckan. Ca 2 km och 20% som max. Starta gärna nere i kallsta så att du är uppvärmd när du kommer fram;)
"Våf
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:25Tänka sig att lilla jag faktiskt har cyklat en av de där BIG-backarna. Varje gång jag tänker på det känner jag mig lite mallig. 😀
Tänka sig att lilla jag faktiskt har cyklat en av de där BIG-backarna. Varje gång jag tänker på det känner jag mig lite mallig. 😀
Quote from ellen olsson on 8 June 2011, 13:49Jag har cyklat 47 men bara en i Sverige...
Jag har cyklat 47 men bara en i Sverige...
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:56Du har cyklat lite mer än jag. 🙂 *imponerad*
Du har cyklat lite mer än jag. 🙂 *imponerad*
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:572km är lite kort;)
Kort? Nä det är ca 8 mil från kallsta och sen ska man hem också:)
Sen kan du ju alltid köra "sälenbacken" upp och ner ett par vändor.
Och kör du lite runt "Frykensjöarna" så kan det bli så här.
Total Ascent 2919m Och Total Descent 2
2km är lite kort;)
Kort? Nä det är ca 8 mil från kallsta och sen ska man hem också:)
Sen kan du ju alltid köra "sälenbacken" upp och ner ett par vändor.
Och kör du lite runt "Frykensjöarna" så kan det bli så här.
Total Ascent 2919m Och Total Descent 2
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 13:58Hmm San Marino finns med men den kändes lätt jämfört med vissa andra på 9 Colli
Hmm San Marino finns med men den kändes lätt jämfört med vissa andra på 9 Colli
Quote from Berit Bengtson on 8 June 2011, 20:53Fredrik Granlund påstod:
> Om man tänkt hålla kadensen över 80 i alla lägen så bör
> man nog tänka om för det är inte realistiskt.Att inte ha möjlighet att använda den utväxling som de egna benen trivs med tycker jag bör betraktas som orealistiskt.
Fredrik Granlund påstod:
> Om man tänkt hålla kadensen över 80 i alla lägen så bör
> man nog tänka om för det är inte realistiskt.
Att inte ha möjlighet att använda den utväxling som de egna benen trivs med tycker jag bör betraktas som orealistiskt.
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 21:11Jag förstår inte ditt inlägg Håkan.
Trådskaparen själv säger att hon inte vill ha trippel och det har det väl heller inte ältats?
Inte någonstans säger trådskaparen heller att hon absolut vill kunna hålla kadens över 80 i vilken lutning som helst. Som
Jag förstår inte ditt inlägg Håkan.
Trådskaparen själv säger att hon inte vill ha trippel och det har det väl heller inte ältats?
Inte någonstans säger trådskaparen heller att hon absolut vill kunna hålla kadens över 80 i vilken lutning som helst. Som
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 21:13Kan vi få en översättning?
Kan vi få en översättning?