Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 09:45Kan bara hålla med DE om vardagsträningens betydelse. Har tränat tåhäv/vader parallellt med att använda tunna lätta racing flats med låg häl/tådrop som vanliga gåskor både på jobbet & fritiden. Många bäckar små.
(Lockas däremot inte av ren barfota/barfot
Kan bara hålla med DE om vardagsträningens betydelse. Har tränat tåhäv/vader parallellt med att använda tunna lätta racing flats med låg häl/tådrop som vanliga gåskor både på jobbet & fritiden. Många bäckar små.
(Lockas däremot inte av ren barfota/barfot
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 10:33Jag använder mina Inov-8 F-lite 195, 3mm drop, som vardagsskor (och ibland något myspass i skogen). Eftersom jag inte vill "gå på tå" så är de skorna lagom..
Jag använder mina Inov-8 F-lite 195, 3mm drop, som vardagsskor (och ibland något myspass i skogen). Eftersom jag inte vill "gå på tå" så är de skorna lagom..
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 17:44Jo, jag tror som ni,men man får böja sig för kroppen ibland. Springa går som sagt bra, men att alltid ha "barfota" även till vardags klarar jag inte riktigt än om det inte är Fivefingers och de blir för mycket snackis på kontoret så det får man ha hemma.
Jo, jag tror som ni,men man får böja sig för kroppen ibland. Springa går som sagt bra, men att alltid ha "barfota" även till vardags klarar jag inte riktigt än om det inte är Fivefingers och de blir för mycket snackis på kontoret så det får man ha hemma.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 18:27Andreas, Addnature har ett ganska bra utbud av Inov-8. De har gratis retur också, så då kan man prova storlekar hemma i vardagsrummet och byta om det blev fel.
Andreas, Addnature har ett ganska bra utbud av Inov-8. De har gratis retur också, så då kan man prova storlekar hemma i vardagsrummet och byta om det blev fel.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 19:55Tack för tipset Åsa. De kanske finns i någon av butikerna i Stockholm? Jag har en tripp inplanerad dit på fredag och kan hinna en snabb raid före tåget går hem. Annars känns det svårt att motivera att betala 1300 när de kostar 800-900 från England. Ska ma
Tack för tipset Åsa. De kanske finns i någon av butikerna i Stockholm? Jag har en tripp inplanerad dit på fredag och kan hinna en snabb raid före tåget går hem. Annars känns det svårt att motivera att betala 1300 när de kostar 800-900 från England. Ska ma
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 20:34Merrell har några zero drop-modeller som verkar intressanta, t.ex. Trail Glove & Road Glove.
Merrell har några zero drop-modeller som verkar intressanta, t.ex. Trail Glove & Road Glove.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 22:04Hittar man en annan butik utan frakt och returkostnad för nästan halva priset så är det ju såklart bättre.
Om du vill prova på Addnature så är det bara att klicka på den sko du vill ha och kolla tillgång för alla olika storlekar i de båda butikerna, så
Hittar man en annan butik utan frakt och returkostnad för nästan halva priset så är det ju såklart bättre.
Om du vill prova på Addnature så är det bara att klicka på den sko du vill ha och kolla tillgång för alla olika storlekar i de båda butikerna, så
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 09:26Merrell Trail glove finns på stadium, kolla hemsidan så storlek finns i butik så kan du prova dem och sen beställa online från england. Intersport har i vissa butiker också Sonic glove, samma som trail glove men en annan ovansida i tätare material (typ ne
Merrell Trail glove finns på stadium, kolla hemsidan så storlek finns i butik så kan du prova dem och sen beställa online från england. Intersport har i vissa butiker också Sonic glove, samma som trail glove men en annan ovansida i tätare material (typ ne
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 10:10Merrells Glove skor är i princip odämpade (men väldigt bra om man är ute efter det.) Lättdämpat rekommenderar jag saucony hattori eller några av inov-8s modeller.
Merrells Glove skor är i princip odämpade (men väldigt bra om man är ute efter det.) Lättdämpat rekommenderar jag saucony hattori eller några av inov-8s modeller.
Quote from Funbeat user on 7 March 2012, 16:58Jo, odämpade har jag gått om. Fivefingers, Merrell och New Balance minimus så nu är jag ute efter ett lättdämpat komplement som "promenadskor".
Jo, odämpade har jag gått om. Fivefingers, Merrell och New Balance minimus så nu är jag ute efter ett lättdämpat komplement som "promenadskor".