Quote from Robert Johansson on 23 August 2010, 20:56Japp, det blir apnajs det här!
Japp, det blir apnajs det här!
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:14Missat de två första etapperna. Någon som vet vad som hände med Lövkvist på lagtempot? Varför är han så långt efter?
Missat de två första etapperna. Någon som vet vad som hände med Lövkvist på lagtempot? Varför är han så långt efter?
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 10:59Han håller inte hjul och cyklar hellre själv.
Han håller inte hjul och cyklar hellre själv.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:54Inledningen kunde ha blivit bättre för svensk del
Inledningen kunde ha blivit bättre för svensk del
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 11:50ja det är ju /%&%,men larsson går fint:)
ja det är ju /%&%,men larsson går fint:)
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 12:37..det gör saken sällan bättre att de är 2 man kortare efter 3:e dagen?
..det gör saken sällan bättre att de är 2 man kortare efter 3:e dagen?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:12sky har väl tyvärr inte använt(laget)på hela säsongen
sky har väl tyvärr inte använt(laget)på hela säsongen
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:25Vad var egentligen deras målsättning inför säsongen? Etappsegrar,köra för sammandraget eller bara lattja runt lite och se vad som händer?Den sistnämnda tror jag knappast med tanke på all pengar som behövs för att driva stallet, men faktum är att hästarna
Vad var egentligen deras målsättning inför säsongen? Etappsegrar,köra för sammandraget eller bara lattja runt lite och se vad som händer?Den sistnämnda tror jag knappast med tanke på all pengar som behövs för att driva stallet, men faktum är att hästarna
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:29Sky är ju uppbygt för att fostra brittiska cyklister och göra dem till toppcyklister. Lagtempot var nog det sämsta jag sett alla kategorier, Löfkvist var enda cyklisten som skulle köra för sammandraget och så låter Sky laget köra vidare.
Vilken cyklist
Sky är ju uppbygt för att fostra brittiska cyklister och göra dem till toppcyklister. Lagtempot var nog det sämsta jag sett alla kategorier, Löfkvist var enda cyklisten som skulle köra för sammandraget och så låter Sky laget köra vidare.
Vilken cyklist
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:02Löfkvist tappade 20 minuter idag med en fin 184:e plats.
Har kanske fått Sky-influensan som resten av laget.Ser i varje fall ut som om Gustav kan göra lite nytta i Saxo Bank 🙂
/M
Löfkvist tappade 20 minuter idag med en fin 184:e plats.
Har kanske fått Sky-influensan som resten av laget.
Ser i varje fall ut som om Gustav kan göra lite nytta i Saxo Bank 🙂
/M