Quote from Guest on 28 December 2007, 21:07För mig som gillar att springa i naturen är själva naturupplevelsen halva grejen med att röra på sig. Det gäller förstås också exempelvis skridskoåkning, där man också kan få fantastiska upplevelser. Ibland har jag med mig kameran och då vill man ju först
För mig som gillar att springa i naturen är själva naturupplevelsen halva grejen med att röra på sig. Det gäller förstås också exempelvis skridskoåkning, där man också kan få fantastiska upplevelser. Ibland har jag med mig kameran och då vill man ju först
Quote from Funbeat user on 28 December 2007, 21:17Coooooolt! Du gör så fina saker till oss Olle, tack!!
Coooooolt! Du gör så fina saker till oss Olle, tack!!
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 01:12Nya möjligheter - TACK - och vilka fina bilder du hade lagt ut. För mig som är fotointresserad är detta en extra uppskattad funktion- Återkommer med bilder vad det lider. (H)
Nya möjligheter - TACK - och vilka fina bilder du hade lagt ut. För mig som är fotointresserad är detta en extra uppskattad funktion- Återkommer med bilder vad det lider. (H)
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 11:37Coolt!!! Måste testas. 😀
Coolt!!! Måste testas. 😀
Quote from Funbeat user on 29 December 2007, 11:56Hmm, mycket vill ju ha mer... så det vore ju skitcoolt om man när man laddat upp bilderna kunde markera på kartan var respektive bild är tagen, så att folk som letar runtor kan se hur runtan ser ut i verkligheten (precis som foton i Google earth)...
Exe
Hmm, mycket vill ju ha mer... så det vore ju skitcoolt om man när man laddat upp bilderna kunde markera på kartan var respektive bild är tagen, så att folk som letar runtor kan se hur runtan ser ut i verkligheten (precis som foton i Google earth)...
Exe
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 18:48Ett annat önskemål är att kunna göra vissa foton hemliga för andra.
Det har jag har i åtanke är det smått löjliga men ändå så inspirerande i att fota sin allt mer vältränade kropp och kunna se utvecklingen och resultatet av all hård träning 😉Skulle det
Ett annat önskemål är att kunna göra vissa foton hemliga för andra.
Det har jag har i åtanke är det smått löjliga men ändå så inspirerande i att fota sin allt mer vältränade kropp och kunna se utvecklingen och resultatet av all hård träning 😉
Skulle det
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 19:46Men Patriq, varför ladda upp här om du inte vill visa för andra?
Klart vi vill se!!!! (H) 😉
Men Patriq, varför ladda upp här om du inte vill visa för andra?
Klart vi vill se!!!! (H) 😉
Quote from Magnus Gelang on 1 January 2008, 20:04Patriq: då kanske du ska skapa ett fotoalbum hemma istället. Eller menar du att du skulle kunna visa det bara för vissa här,,,,typ de du har på toplistan eller nåt sånt? Vill man inte visa nån så förstår jag inte vitsen med att ladda upp fotona här 🙂
Patriq: då kanske du ska skapa ett fotoalbum hemma istället. Eller menar du att du skulle kunna visa det bara för vissa här,,,,typ de du har på toplistan eller nåt sånt? Vill man inte visa nån så förstår jag inte vitsen med att ladda upp fotona här 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 16:51Jag skulle nog inte ha några problem att visa för er här på FB. Vi är ju alla likasinnade, eller? 😉
Men gör folk en sökning på mitt namn på t ex Google så dyker ju bl a den här sidan upp. Vill inte vika ut mig helt på det viset 🙂Visst kan jag spara f
Jag skulle nog inte ha några problem att visa för er här på FB. Vi är ju alla likasinnade, eller? 😉
Men gör folk en sökning på mitt namn på t ex Google så dyker ju bl a den här sidan upp. Vill inte vika ut mig helt på det viset 🙂
Visst kan jag spara f
Quote from Magnus Gelang on 3 January 2008, 17:20Aha, du menar att man kunde ha en inställning att foton bara visades för t.ex inloggade medlemmar? Eller som jag skrev ovan kanske t.o.m snäva in det mer och ha visning för bara de som är på ens toplista.
Aha, du menar att man kunde ha en inställning att foton bara visades för t.ex inloggade medlemmar? Eller som jag skrev ovan kanske t.o.m snäva in det mer och ha visning för bara de som är på ens toplista.