Quote from Funbeat user on 3 January 2008, 17:34Fotografierna har samma synlighet som din träning. Om du valt att visa din träning bara för dina kompisar så syns fotografierna också bara för dina kompisar.
Fotografierna har samma synlighet som din träning. Om du valt att visa din träning bara för dina kompisar så syns fotografierna också bara för dina kompisar.
Quote from Magnus Gelang on 3 January 2008, 19:11Är kompisar då samma som de på min toplista? Eller väljer man vänner nån annanstans?
Är kompisar då samma som de på min toplista? Eller väljer man vänner nån annanstans?
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 09:11"Är kompisar då samma som de på min toplista?"
Ja"Eller väljer man vänner nån annanstans?"
Nej
"Är kompisar då samma som de på min toplista?"
Ja
"Eller väljer man vänner nån annanstans?"
Nej
Quote from Magnus Gelang on 4 January 2008, 10:59Tack Linus 🙂
Tack Linus 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2008, 11:24NP 🙂
NP 🙂
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 20:54Jag återupplivar en urgammal tråd: det vore himla trevligt om bilderna kunde hamna i "rätt" ordning i träningspasset. Det är enje gången som jag laddar upp bilderna bara för att konstatera att de hamnar i omvänd ordning bara för att jag aldrig kommer ihåg
Jag återupplivar en urgammal tråd: det vore himla trevligt om bilderna kunde hamna i "rätt" ordning i träningspasset. Det är enje gången som jag laddar upp bilderna bara för att konstatera att de hamnar i omvänd ordning bara för att jag aldrig kommer ihåg
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 21:29Jag håller med! Jobbigt att bilderna kommer åt fel håll.
Jag håller med! Jobbigt att bilderna kommer åt fel håll.
Quote from Camilla Höög on 10 July 2011, 22:52Fel håll eller i fel ordning? Om de kommer på fel håll så måste du vända dem rätt innan de laddas upp.
Angående ordningen så bör de hamna i den ordning de läggs till och inte i omvänd ordning som det tydligen är nu.
Fel håll eller i fel ordning? Om de kommer på fel håll så måste du vända dem rätt innan de laddas upp.
Angående ordningen så bör de hamna i den ordning de läggs till och inte i omvänd ordning som det tydligen är nu.
Quote from Funbeat user on 10 July 2011, 23:20Fel ordning.
Fel ordning.
Quote from Camilla Höög on 10 July 2011, 23:26Jo, vad du menade var inte oklart, men vad flindra menade blev lite rörigt eftersom hon höll med dig men skrev håll och inte ordning.
Jo, vad du menade var inte oklart, men vad flindra menade blev lite rörigt eftersom hon höll med dig men skrev håll och inte ordning.