Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 00:52Ojdå, jag menar också att de kommer i fel ordning... Det var så många skrikande barn i omgivningen att jag inte läste en extra gång innan jag postade.
Problemet (med bilderna) blir extra besvärligt om man lägger till många bilder. Det tar tid att redige
Ojdå, jag menar också att de kommer i fel ordning... Det var så många skrikande barn i omgivningen att jag inte läste en extra gång innan jag postade.
Problemet (med bilderna) blir extra besvärligt om man lägger till många bilder. Det tar tid att redige
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 01:00Det som jag inte heller gillar är att bilderna stannar kvar på servern trots att man har raderat dem. Har visserligen använt mig av just detta för att kunna bädda in bilder i bloginlägg i stället för att ha dem som bifogade filer till inlägget, men det vo
Det som jag inte heller gillar är att bilderna stannar kvar på servern trots att man har raderat dem. Har visserligen använt mig av just detta för att kunna bädda in bilder i bloginlägg i stället för att ha dem som bifogade filer till inlägget, men det vo
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 07:22Tummenupp! Jätebra funktion 🙂
Tummenupp! Jätebra funktion 🙂
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 08:05Denna har jag inte sett på hemsidan! Superb funktion!
Denna har jag inte sett på hemsidan! Superb funktion!