Quote from Guest on 4 August 2009, 08:18Jag undrar om någon har tips på var jag kan hitta en Garmin Forerunner 405 laddare (jag tror det är samma som passar nya 310/410 också) till en hyfsat pris? Gärna i Skåne i en butik så jag kan åka och köpa den men även annars på nätet. Jag har hittat ett
Jag undrar om någon har tips på var jag kan hitta en Garmin Forerunner 405 laddare (jag tror det är samma som passar nya 310/410 också) till en hyfsat pris? Gärna i Skåne i en butik så jag kan åka och köpa den men även annars på nätet. Jag har hittat ett
Quote from Magnus Gelang on 4 August 2009, 08:28Jag antar att du har provat att ringa hotellet och fråga efter den?
Jag antar att du har provat att ringa hotellet och fråga efter den?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 09:15Ja, problemet är att det är i Raleigh, North Carolina och de ville bara skicka den med post som tar 2 veckor. Så länge orkar jag inte vänta på den så då kan jag lika gärna köpa en ny. Det är bara bra om jag har en extra laddare också =)
Ja, problemet är att det är i Raleigh, North Carolina och de ville bara skicka den med post som tar 2 veckor. Så länge orkar jag inte vänta på den så då kan jag lika gärna köpa en ny. Det är bara bra om jag har en extra laddare också =)
Quote from Magnus Gelang on 4 August 2009, 10:15Attans då, ja det var ju lite avstånd.
Attans då, ja det var ju lite avstånd.
Quote from Jonas Täng on 4 August 2009, 10:28Plan B: låt hotellet skick hem klockan. Låna en laddare av en kompis så länge...
Plan B: låt hotellet skick hem klockan. Låna en laddare av en kompis så länge...
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 10:45Jag känner ingen som har en sån klocka tyvärr. Inga av mina vänner träna nåt nämnvärt tyvärr.
Jag har mailat de olika löplabbet i närområdet för se om de har en sån laddare till salu. Får jag inget svar beställer jag en på nätet ikväll.
Jag har en grej
Jag känner ingen som har en sån klocka tyvärr. Inga av mina vänner träna nåt nämnvärt tyvärr.
Jag har mailat de olika löplabbet i närområdet för se om de har en sån laddare till salu. Får jag inget svar beställer jag en på nätet ikväll.
Jag har en grej
Quote from Elias Engqvist on 4 August 2009, 10:57Då får du byta vänner!
Då får du byta vänner!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 11:18Med vem ska han byta med?
Med vem ska han byta med?
Quote from ellen olsson on 4 August 2009, 11:20Det räcker om han skaffar nya med lämpliga intressen. Han behöver inte dumpa de gamla.
Det räcker om han skaffar nya med lämpliga intressen. Han behöver inte dumpa de gamla.
Quote from Elias Engqvist on 4 August 2009, 16:34Niclas: Det gäller att leta upp nån som inte tränar som bara har tränande vänner...
Niclas: Det gäller att leta upp nån som inte tränar som bara har tränande vänner...