Quote from Linnea Olsson on 4 August 2009, 16:56BRC i Malmö har en klippladdare till datorn via USB. Kan det vara en lösning, just nu?.
http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp?AHANR=563414&VGR=T9000
Anslut din Garmin Forerunner 405 till detta laddningsclip som har USB kontakt för enkel laddning av d
BRC i Malmö har en klippladdare till datorn via USB. Kan det vara en lösning, just nu?.
http://www.brc.se/sortiment/artikel.asp?AHANR=563414&VGR=T9000
Anslut din Garmin Forerunner 405 till detta laddningsclip som har USB kontakt för enkel laddning av d
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 17:14Det är exakt en sån laddare jag är ute efter. Jag ska till Malmö imorgon så ska se om jag hinner svänga inom där. Dock så verkar de inte ha den i lager om man får tro deras hemsida. Tack!
Det är exakt en sån laddare jag är ute efter. Jag ska till Malmö imorgon så ska se om jag hinner svänga inom där. Dock så verkar de inte ha den i lager om man får tro deras hemsida. Tack!
Quote from Linnea Olsson on 4 August 2009, 17:58Karl. Är det riktigt panik kan du låna min laddare. Jag kan använda min gamla Polar-klocka så länge på träningspassen. Jag bor i Hofterup/Löddeköpinge så det är på vägen till ditt jobb. Hämta den och lägg den i brevlådan när du har fixat en till dig.
TT
Karl. Är det riktigt panik kan du låna min laddare. Jag kan använda min gamla Polar-klocka så länge på träningspassen. Jag bor i Hofterup/Löddeköpinge så det är på vägen till ditt jobb. Hämta den och lägg den i brevlådan när du har fixat en till dig.
TT
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 18:29Äh så mycket panik är det inte. Jag kan springa utan min klocka och gjort det ett tag men jag ska ut på en lite längre tur på fredag och hade gärna velat ha lite trevlig statistik.
Men jag beställer nog en så förhoppningsvis har jag en innan fredag, annar
Äh så mycket panik är det inte. Jag kan springa utan min klocka och gjort det ett tag men jag ska ut på en lite längre tur på fredag och hade gärna velat ha lite trevlig statistik.
Men jag beställer nog en så förhoppningsvis har jag en innan fredag, annar