Quote from Catharina Brattlin on 5 July 2012, 22:42Det spelar ingen roll hur korta tånaglarna är - mina är det alltid också - utan det är formen på naglarna som avgör om de går emot tyget eller ej, tror jag.
Mina naglar är väldigt välvda och ligger inte an mot nagelbädden hur korta de än är och sliter p
Det spelar ingen roll hur korta tånaglarna är - mina är det alltid också - utan det är formen på naglarna som avgör om de går emot tyget eller ej, tror jag.
Mina naglar är väldigt välvda och ligger inte an mot nagelbädden hur korta de än är och sliter p
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:19Håller med Mikael.
Asics var mindre bra redan på 80-talet.
Testade igen på 90-talet. Samma visa.De är fantastiskt duktiga med sin reklam måste jag erkänna. 😉
Håller med Mikael.
Asics var mindre bra redan på 80-talet.
Testade igen på 90-talet. Samma visa.
De är fantastiskt duktiga med sin reklam måste jag erkänna. 😉
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:31Haft fem årgångat Ascics, alla har varit superbra, utom de här sista paret!
Haft fem årgångat Ascics, alla har varit superbra, utom de här sista paret!
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:47Har haft Asics de senaste 10-15 åren. Har aldrig upplevt att tyget går sönder på ovansidan, men upplever att tyget i hälkappans insida blivit sämre med senare årsmodeller.
@Sylvia: Borde väl finnas mer följsamma tejper du skulle kunna använda. Typ Leukop
Har haft Asics de senaste 10-15 åren. Har aldrig upplevt att tyget går sönder på ovansidan, men upplever att tyget i hälkappans insida blivit sämre med senare årsmodeller.
@Sylvia: Borde väl finnas mer följsamma tejper du skulle kunna använda. Typ Leukop
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 09:03Sitter hålen över stortån eller någon annanstans? Jag har fått hål där på båda mina gamla skor. (Adidas, mycket, mycket äldre än ett år.) Trots korta tånglar och hela strumpor. Jag tror också att det kan vara stortånageln som är boven. För mig bidrog det
Sitter hålen över stortån eller någon annanstans? Jag har fått hål där på båda mina gamla skor. (Adidas, mycket, mycket äldre än ett år.) Trots korta tånglar och hela strumpor. Jag tror också att det kan vara stortånageln som är boven. För mig bidrog det
Quote from Catharina Brattlin on 6 July 2012, 09:40Jan, det finns det säkert. Men silvertejpen funkar bra. Hur jag ska förpreppa mina dyra löparstrumpor har jag dock inte fnulat ut än. Vanliga strumpor har jag inte alls det så på. Därför har jag dragit slutsatsen om att det måste vara hur tårna ligger an
Jan, det finns det säkert. Men silvertejpen funkar bra. Hur jag ska förpreppa mina dyra löparstrumpor har jag dock inte fnulat ut än. Vanliga strumpor har jag inte alls det så på. Därför har jag dragit slutsatsen om att det måste vara hur tårna ligger an
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 14:36Borde det inte gå att laga med segeltejp? Lite mer transparent än silvertejp..
Borde det inte gå att laga med segeltejp? Lite mer transparent än silvertejp..
Quote from Catharina Brattlin on 6 July 2012, 14:54Varför transparant? Jag tejpar så klart inuti skon. Precis där hålen brukar uppstå. 🙂
Varför transparant? Jag tejpar så klart inuti skon. Precis där hålen brukar uppstå. 🙂
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2012, 14:55Erik vill kunna se tårna kanske?
Erik vill kunna se tårna kanske?
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 14:58.. för att skydda väven från att ytterligare spricka upp från yttre påfrestningar 🙂
.. för att skydda väven från att ytterligare spricka upp från yttre påfrestningar 🙂