Quote from Guest on 28 May 2010, 13:50http://www.laholmscyklisten.nu/M6.aspx
Söndag - Halläningen - ca 140 km
Måndag - Smålänningen - ca 144 km
Tisdag - Skåningen - ca 145 km
Torsdag - Bergsetappen - ca 120 km
Fredag - Bjärerundan - ca 122 km
Lördag - Sydhalland Runt - ca 94 km
http://www.laholmscyklisten.nu/M6.aspx
Söndag - Halläningen - ca 140 km
Måndag - Smålänningen - ca 144 km
Tisdag - Skåningen - ca 145 km
Torsdag - Bergsetappen - ca 120 km
Fredag - Bjärerundan - ca 122 km
Lördag - Sydhalland Runt - ca 94 km
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 14:00Någon som har erfarenhet av detta lopp? Jag har funderingar på att ställa upp, men inte i år då jag jobbar. Men nästa år kommer jag försöka hänga på.
/Stefan
Någon som har erfarenhet av detta lopp? Jag har funderingar på att ställa upp, men inte i år då jag jobbar. Men nästa år kommer jag försöka hänga på.
/Stefan
Quote from Lena O on 28 May 2010, 14:17Fantastisk lopp med många duktiga åkare.
Fantastisk lopp med många duktiga åkare.
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 17:31Jag hade nästan planerat att köra det, men så krockar det med årets största triathlonhändelse (Kalmar), så det funkar inte. Förra året låg det bättre till ur den aspekten. Får hoppas på nästa år.
Har några klubbkompisar som körde förra året och alla var
Jag hade nästan planerat att köra det, men så krockar det med årets största triathlonhändelse (Kalmar), så det funkar inte. Förra året låg det bättre till ur den aspekten. Får hoppas på nästa år.
Har några klubbkompisar som körde förra året och alla var
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 11:18Nej, men det kan kännas aningen slitigt att köra 6 motionslopp och sen avsluta med ett triathlon. Utöver det faktum att det är svårt att vara på två ställen de sista två dagarna. Jag erkänner: Jag är svag.
Nej, men det kan kännas aningen slitigt att köra 6 motionslopp och sen avsluta med ett triathlon. Utöver det faktum att det är svårt att vara på två ställen de sista två dagarna. Jag erkänner: Jag är svag.
Quote from Robert Johansson on 29 May 2010, 18:15Stefan: Mycket trevligt lopp!
Stefan: Mycket trevligt lopp!
Quote from Lena Bjerlöw on 29 May 2010, 22:14Jag körde M6 förra året, som uppladdning inför Kalmar triathlon. Var ett toppenlopp! Bra fina vägar, duktiga cyklister, trevligt folk och duktiga funktionärer! Och goda pannkakor 🙂 Rekommenderas!
Tyvärr krockar det som sagt iår med Kalmar Tri. Men nästa
Jag körde M6 förra året, som uppladdning inför Kalmar triathlon. Var ett toppenlopp! Bra fina vägar, duktiga cyklister, trevligt folk och duktiga funktionärer! Och goda pannkakor 🙂 Rekommenderas!
Tyvärr krockar det som sagt iår med Kalmar Tri. Men nästa
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 19:37ungefär hur många cyklister ställer upp?
ungefär hur många cyklister ställer upp?
Quote from Robert Johansson on 31 May 2010, 21:08Vet inte exakt men 200-300 typ. Det finns många klungor mellan 20-37 km/h.
Bra roliga, fina vägar och trevligt folk = svårslaget!Jag körde första gången i fjol, och nu är man fast.
Vet inte exakt men 200-300 typ. Det finns många klungor mellan 20-37 km/h.
Bra roliga, fina vägar och trevligt folk = svårslaget!
Jag körde första gången i fjol, och nu är man fast.
Quote from Funbeat user on 31 May 2010, 21:09Fina krascher Hver gang.
Fina krascher Hver gang.