Quote from Robert Johansson on 29 June 2010, 22:32Då var man anmäld då.
Då var man anmäld då.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 00:38Någon som vet om man kan anmäla sig till endast en etapp? På hemsidan verkar det vara 6 eller 3 etapper att välja på men för familjeplaneringen fungerar detta icke.
Någon som vet om man kan anmäla sig till endast en etapp? På hemsidan verkar det vara 6 eller 3 etapper att välja på men för familjeplaneringen fungerar detta icke.
Quote from Robert Johansson on 2 July 2010, 07:39Sista dagen går Sydhalland runt det är ett separat motions lopp.
vet inte för övriga etapper, men enklast är väl att kontakta dem och fråga.
Sista dagen går Sydhalland runt det är ett separat motions lopp.
vet inte för övriga etapper, men enklast är väl att kontakta dem och fråga.
Quote from Lena O on 2 July 2010, 08:01För har man kunnat anmäla sig till varje etapp för sig som efteranmälning
För har man kunnat anmäla sig till varje etapp för sig som efteranmälning
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 12:02Någon som vet om motionsloppet (sydhalland runt) 90k är mycket kuperat eller hyfsat platt?
Någon som vet om motionsloppet (sydhalland runt) 90k är mycket kuperat eller hyfsat platt?
Quote from Robert Johansson on 2 July 2010, 13:17Sydhallan runt är relavtiv lättåkt, är väl det kortaste loppet också, underbara småvägar en hel del.
Sydhallan runt är relavtiv lättåkt, är väl det kortaste loppet också, underbara småvägar en hel del.
Quote from Funbeat user on 2 July 2010, 13:37Jag har tänkt köra ett par etapper om jag nu kommer loss från jobbet 🙂
Jag har tänkt köra ett par etapper om jag nu kommer loss från jobbet 🙂
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 13:46Anmäld! Det skall bli riktigt kul att köra med brorsan de sista 3 dagarna. Ser fram emot Bjärehalvön. (H)
Anmäld! Det skall bli riktigt kul att köra med brorsan de sista 3 dagarna. Ser fram emot Bjärehalvön. (H)
Quote from Robert Johansson on 16 July 2010, 23:31Hur lägger ni upp cyklingen veckan innan M6:an ?
Hur lägger ni upp cyklingen veckan innan M6:an ?
Quote from Fredrik Närenfors on 16 July 2010, 23:43En veckas segling i skärgården är en bra uppladdning. Då är jag taggad att få komma igång och cykla.
En veckas segling i skärgården är en bra uppladdning. Då är jag taggad att få komma igång och cykla.