Quote from Torbjörn Ohlsson on 17 July 2010, 10:25Äsch, uppladdning, vad är det? Har fått barn denna säsong och knappt tränat. Kört lite intervaller på slutet, men knappast mer. Lär bli frånåkt av de bästa i år igen och får väl mumsa i mig bullar i depåerna istället!
Äsch, uppladdning, vad är det? Har fått barn denna säsong och knappt tränat. Kört lite intervaller på slutet, men knappast mer. Lär bli frånåkt av de bästa i år igen och får väl mumsa i mig bullar i depåerna istället!
Quote from Fredrik Närenfors on 17 July 2010, 14:40Hela Laholmsveckan är ju ändå uppladdning inför sista dagens sprintsträcka.
Hela Laholmsveckan är ju ändå uppladdning inför sista dagens sprintsträcka.
Quote from Fredrik Närenfors on 17 July 2010, 14:41Är det någon som har koll på hur Campingen blir i år? Har inte varit där, men jag antar det är en annan fotbollsplan bara. Finns det något bad i närheten, kanske det som jag kommer sakna mest.
Är det någon som har koll på hur Campingen blir i år? Har inte varit där, men jag antar det är en annan fotbollsplan bara. Finns det något bad i närheten, kanske det som jag kommer sakna mest.
Quote from Robert Johansson on 17 July 2010, 18:08Ska nog ta det rätt pianoveckan innan jag med har ju Semester oxå!
Vet inte hur det är med campingen, men var väl nån karta i papperena man fick i posten ?
Jag ska bo på vandrarhemmet, har fått en egen 2 bäddars! (H)
Ska nog ta det rätt pianoveckan innan jag med har ju Semester oxå!
Vet inte hur det är med campingen, men var väl nån karta i papperena man fick i posten ?
Jag ska bo på vandrarhemmet, har fått en egen 2 bäddars! (H)
Quote from Torbjörn Ohlsson on 20 July 2010, 21:01Ingen aning Per, men jag tror det är en bit längre än sist. I år kommer jag i vilket fall som helst att campa - ser fram emot att få känna på backar och blåst!
Ingen aning Per, men jag tror det är en bit längre än sist. I år kommer jag i vilket fall som helst att campa - ser fram emot att få känna på backar och blåst!
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 22:13Varför inte sova i bilen? Beprövat koncept har jag hört 😉
Varför inte sova i bilen? Beprövat koncept har jag hört 😉
Quote from Lena O on 21 July 2010, 07:42eller någon annans 😉
eller någon annans 😉
Quote from Torbjörn Ohlsson on 21 July 2010, 09:51Någon annans bil har jag inte sovit i.... 🙂
Någon annans bil har jag inte sovit i.... 🙂
Quote from Lena O on 21 July 2010, 09:57Ahh, tält då 😉
Ahh, tält då 😉
Quote from Robert Johansson on 23 July 2010, 13:59Per: Campingen är vid Lilla Tjärby, ca 3km från start/mål.
Norr om Laholm, verkar vara nära en sjö oxå.
Per: Campingen är vid Lilla Tjärby, ca 3km från start/mål.
Norr om Laholm, verkar vara nära en sjö oxå.