Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 10:59Har precis läst USADAs rapport om Lance Armstrong, http://bit.ly/Lance_A
Blir väl inte förvånad direkt men jag visste inte att han testats positiv och med alla vittnesmål från 1995-2011 så är USADs beslut korrekt. Sen kan man argumentera om häxjakt på LA
Har precis läst USADAs rapport om Lance Armstrong, http://bit.ly/Lance_A
Blir väl inte förvånad direkt men jag visste inte att han testats positiv och med alla vittnesmål från 1995-2011 så är USADs beslut korrekt. Sen kan man argumentera om häxjakt på LA
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 11:02Alla andra som varit inblandade skall dom också fängslas?
Alla andra som varit inblandade skall dom också fängslas?
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 11:06Vem är det som är fängslad, mer än läsarna?
Vem är det som är fängslad, mer än läsarna?
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 11:38Fängslas? Om det blir rättsprocess mot någon får vi väl se. Kan tänka mig att det kan komma ett antal bedrägericase i kölvattnet. Det är inte småpengar som förvärvats i strid med villkoren för utbetalande till bl a Lance. Särskilt intressant tycker jag de
Fängslas? Om det blir rättsprocess mot någon får vi väl se. Kan tänka mig att det kan komma ett antal bedrägericase i kölvattnet. Det är inte småpengar som förvärvats i strid med villkoren för utbetalande till bl a Lance. Särskilt intressant tycker jag de
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 11:44Man kan försäkra allt, och spela på allt!
Man kan försäkra allt, och spela på allt!
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 12:15Uppenbarligen.
Uppenbarligen.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 13:46"Of the forty-five (45) podium finishes during the time period between 1996 and 2010, thirty-six (36) were by riders similarly tainted"
"Of the forty-five (45) podium finishes during the time period between 1996 and 2010, thirty-six (36) were by riders similarly tainted"
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 15:49Oj vad dom klappar varandra på stjärten, dom i cykeltoppen...är det likadant inom svensk elit-cykling månne ?
Oj vad dom klappar varandra på stjärten, dom i cykeltoppen...är det likadant inom svensk elit-cykling månne ?
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 16:11Titta på fotbolls eller ishockeyspelarna. De ligger i högar och vänslas. Riktiga Gang Bangers.
Titta på fotbolls eller ishockeyspelarna. De ligger i högar och vänslas. Riktiga Gang Bangers.
Quote from Funbeat user on 13 October 2012, 17:03En norbagge, Steffen Kjærsgård, syklet med US Postal, sammen med LA. På den tiden . Han fikk sprutor med Calsium og Magnesium av klubb legen. Siger han...
Hvor helvetes dum og naiv går det ann å väre. Og tror han vi er det. Not..
En norbagge, Steffen Kjærsgård, syklet med US Postal, sammen med LA. På den tiden . Han fikk sprutor med Calsium og Magnesium av klubb legen. Siger han...
Hvor helvetes dum og naiv går det ann å väre. Og tror han vi er det. Not..