Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 11:56Det finns ju anledningar till att man har preskriptionstider på brott i samhället i övrigt.
Det finns ju anledningar till att man har preskriptionstider på brott i samhället i övrigt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 12:05Nu är det väl som så att det handlar om en systematisk doping och då räknas det ifrån när brottet påbörjades?
Nu är det väl som så att det handlar om en systematisk doping och då räknas det ifrån när brottet påbörjades?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 12:09Ja? Om jag snattar systematiskt hela livet kommer jag väl ändå inte kunna lagföras för de snatterier jag har gjort före preskriptionstiden (2 år i det här fallet)?
Ja? Om jag snattar systematiskt hela livet kommer jag väl ändå inte kunna lagföras för de snatterier jag har gjort före preskriptionstiden (2 år i det här fallet)?
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 12:12Men nu verkar det som om det finns regler som är applicerbara i detta fallet. Det amerikanska rättssystemet bygger på rättsfall, och det ville inte LA skulle ske.
Men nu verkar det som om det finns regler som är applicerbara i detta fallet. Det amerikanska rättssystemet bygger på rättsfall, och det ville inte LA skulle ske.
Quote from ellen olsson on 29 August 2012, 12:19Det är rätt gott om efterhandskonstruktioner i soppan.
Det är rätt gott om efterhandskonstruktioner i soppan.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 12:21Brottsutredningen lades ned. LAs stämningsansökan för att få stopp på USADAs process togs inte upp alls eftersom ansökan i sig var kass. Om någon vill föra LA till domstol i något ärende är det väl bara att göra det? Även USA har preskriptionstider för br
Brottsutredningen lades ned. LAs stämningsansökan för att få stopp på USADAs process togs inte upp alls eftersom ansökan i sig var kass. Om någon vill föra LA till domstol i något ärende är det väl bara att göra det? Även USA har preskriptionstider för br
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 12:23Jag tror att det hamnar hos CAS i slutändan.
Jag tror att det hamnar hos CAS i slutändan.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 13:44Ett fall till inom cykling
http://www.svd.se/sport/dopad-cykelledare-tvingas-sluta_7457838.svdNär sponsorerna börjar dra sig undan kan det hända saker eftersom pengarna försvinner.
Ett fall till inom cykling
http://www.svd.se/sport/dopad-cykelledare-tvingas-sluta_7457838.svd
När sponsorerna börjar dra sig undan kan det hända saker eftersom pengarna försvinner.
Quote from Funbeat user on 29 August 2012, 14:01H 40 är en tuff klass att köra i.
H 40 är en tuff klass att köra i.
Quote from j sollerman on 29 August 2012, 15:26Heja Danmark
Heja Danmark