Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 09:37Att inte åka fast i dopingkontroll betyder i stor sett ingenting.
Flera av de som har avslöjats, har själv efteråt erkänt att de har varit dopade under långa tider, blivit testade många gånger, utan att åka fast.
-----
Om Lance är oskyldig är det som ha
Att inte åka fast i dopingkontroll betyder i stor sett ingenting.
Flera av de som har avslöjats, har själv efteråt erkänt att de har varit dopade under långa tider, blivit testade många gånger, utan att åka fast.
-----
Om Lance är oskyldig är det som ha
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 09:42Han har väl en miljard skäl att neka. Det lär bli tomt på kontot annars.
Han har väl en miljard skäl att neka. Det lär bli tomt på kontot annars.
Quote from ellen olsson on 24 August 2012, 09:45Frågan är väl vilka skäl Tygart m.fl. har? Det var länge sedan det bara handlade om doping...
Frågan är väl vilka skäl Tygart m.fl. har? Det var länge sedan det bara handlade om doping...
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 09:46Det är många cockar i denna soppan.
Det är många cockar i denna soppan.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:36Vilka vann istället de åren då Lance inte vann?
Vilka vann istället de åren då Lance inte vann?
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 10:41Det är bara att stryka resultatet och låta livet rulla vidare.
Det är bara att stryka resultatet och låta livet rulla vidare.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 11:28Okunnig om historien som jag är så undrar jag när han blev testad positiv? Finsn det någon länk till pålitlig källa?
Okunnig om historien som jag är så undrar jag när han blev testad positiv? Finsn det någon länk till pålitlig källa?
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 11:43Han blev testad positivt för corticoids 1999.
Han blev testad positivt för corticoids 1999.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 12:04NY Times-artikeln i länken ovan är rätt detaljerad, SvD har översatt delar av den men det finns mer info i NY Times-texten.
NY Times-artikeln i länken ovan är rätt detaljerad, SvD har översatt delar av den men det finns mer info i NY Times-texten.
Quote from Funbeat user on 24 August 2012, 12:12Här finns en del info:
http://tranastyrka.se/lance-armstrong-frantas-alla-titlar/
Här finns en del info:
http://tranastyrka.se/lance-armstrong-frantas-alla-titlar/