Quote from Funbeat user on 3 February 2008, 22:50Veterancupen brukar väl ha Sportklass på sina arrangemang?
Veterancupen brukar väl ha Sportklass på sina arrangemang?
Quote from Fredrik Närenfors on 3 February 2008, 23:10Jo, men i sportklass är det mest elitåkare som vill ha en träningstävling. Ställer man upp i linje brukar man få starta med H30 vilket kanske inte är så kul om man är 50. I tempo däremot så spelar det ju ingen roll.
Fördelen med sportklass är alltså att
Jo, men i sportklass är det mest elitåkare som vill ha en träningstävling. Ställer man upp i linje brukar man få starta med H30 vilket kanske inte är så kul om man är 50. I tempo däremot så spelar det ju ingen roll.
Fördelen med sportklass är alltså att
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 06:30Elitåkare i sportklassen?
Det måste vara långt Norrut som elitcyklister kör i motionsklassen.
Elitåkare i sportklassen?
Det måste vara långt Norrut som elitcyklister kör i motionsklassen.
Quote from Emma Sjöberg on 4 February 2008, 08:24David P.. Du vet att världen är bra mycket större än den ytan du rör dig på va?!
Lyssna på Per.. du vet att du inte behöver ifrågasätta!
*punkt*
David P.. Du vet att världen är bra mycket större än den ytan du rör dig på va?!
Lyssna på Per.. du vet att du inte behöver ifrågasätta!
*punkt*
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 08:32Faktum är att jag tror att de inte ens får starta i sportklassen utan är hänvisade till Seniorklassen.
Punktering?
Faktum är att jag tror att de inte ens får starta i sportklassen utan är hänvisade till Seniorklassen.
Punktering?
Quote from j sollerman on 4 February 2008, 09:12Då får jag vänta 6 år innan jag kan ställa upp.
Då får jag vänta 6 år innan jag kan ställa upp.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 09:15Kalle: Det finns sportklass att köra i på ganska många tävlingar.
Kalle: Det finns sportklass att köra i på ganska många tävlingar.
Quote from Nils Hylander on 4 February 2008, 09:16Instämmer med Per - i sportklass är det ofta många elit-/senioråkare som vill ha en träningstävling.
Seniorklass finns sällan med på veterantävlingarna så då är alternativet för seniorerna att starta i sportklass.
Instämmer med Per - i sportklass är det ofta många elit-/senioråkare som vill ha en träningstävling.
Seniorklass finns sällan med på veterantävlingarna så då är alternativet för seniorerna att starta i sportklass.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 09:23och det är upp till arrangören.
och det är upp till arrangören.
Quote from Emma Sjöberg on 4 February 2008, 09:29Det är väl ganska mycket som är upp till arrangören?
Kalle, du kan ju lösa licens iaf.. i elitklass...
Det är väl ganska mycket som är upp till arrangören?
Kalle, du kan ju lösa licens iaf.. i elitklass...