Quote from Fredrik Närenfors on 4 February 2008, 20:53Thankyou Silva (L)
Haja det nu David (H)
Sara "*ryser i hela kroppen* "
Det där låter lätt perverst om man kopplar det mot dina andra uttalanden. Go for it Girl (t+)
Thankyou Silva (L)
Haja det nu David (H)
Sara "*ryser i hela kroppen* "
Det där låter lätt perverst om man kopplar det mot dina andra uttalanden. Go for it Girl (t+)
Quote from Lotta Lindström on 4 February 2008, 20:59Nu förstår faktiskt jag inte riktigt vad du menar Per, och ändå brukar min hjärna kunna associera det mesta till... (H)
Det jag menade var i alla fall att jag inte tycker karlar i trikåer är särskilt snyggt nånstans. Ryser inte av välbehag... 😉 Hoppas i
Nu förstår faktiskt jag inte riktigt vad du menar Per, och ändå brukar min hjärna kunna associera det mesta till... (H)
Det jag menade var i alla fall att jag inte tycker karlar i trikåer är särskilt snyggt nånstans. Ryser inte av välbehag... 😉 Hoppas i
Quote from Fredrik Närenfors on 4 February 2008, 21:02Du bara vill inte acceptera din läggning. Dags att komma ut ur garderoben Sara 🙂
Du bara vill inte acceptera din läggning. Dags att komma ut ur garderoben Sara 🙂
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 21:02boonen som är så fin i sina cykelbyxor.
boonen som är så fin i sina cykelbyxor.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 21:03Att Kalle kan lösa elitlicens?
Det finns väl ingen elitlicens utan enbart en Seniorlicens som ger möjlighet att starta i elitklass eller seniorklass.
Att sedan Norrlandstävlingarna i veterancupen inte har senior eller elitklass är en klar miss av arrang
Att Kalle kan lösa elitlicens?
Det finns väl ingen elitlicens utan enbart en Seniorlicens som ger möjlighet att starta i elitklass eller seniorklass.
Att sedan Norrlandstävlingarna i veterancupen inte har senior eller elitklass är en klar miss av arrang
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 21:05Jessica: Boonen är lindad ungefär som kvinnorna i det kejserliga Kina.
Jessica: Boonen är lindad ungefär som kvinnorna i det kejserliga Kina.
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 21:13låren är nakna
låren är nakna
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 21:16Jessica: Jag trodde du hade spanat in annat än muskler.
Jessica: Jag trodde du hade spanat in annat än muskler.
Quote from Lotta Lindström on 4 February 2008, 21:17>Dags att komma ut ur garderoben Sara
Ok, jag erkänner. Jag är hemligt kär i Robin Hood 😉
>Dags att komma ut ur garderoben Sara
Ok, jag erkänner. Jag är hemligt kär i Robin Hood 😉
Quote from Funbeat user on 4 February 2008, 21:21du kan vara lugn david, jag har full koll. men låren är ändå vackrast.
du kan vara lugn david, jag har full koll. men låren är ändå vackrast.