Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:00Bilden klarnar.
Bilden klarnar.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:36Haha... ja, den restaurangen blir svår för mig 🙂 men pappa skulle säkert inte klaga!
Haha... ja, den restaurangen blir svår för mig 🙂 men pappa skulle säkert inte klaga!
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:42Kan dessa vägar (med både Café Killeröd och Café Utsikten inkluderade) vara lämpliga...?
http://maps.google.se/maps?saddr=Margretetorps+G%C3%A4stgifvareg%C3%A5rd,+K%C3%A4gle+V%C3%A4g&daddr=Ok%C3%A4nd+v%C3%A4g+to:Ok%C3%A4nd+v%C3%A4g+to:B%C3%A5stadsv%C3%A4
Kan dessa vägar (med både Café Killeröd och Café Utsikten inkluderade) vara lämpliga...?
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 13:44Jag tror att vi kan lösa rundorna i samband med visiten om ni bara säger till innan.
Jag tror att vi kan lösa rundorna i samband med visiten om ni bara säger till innan.
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 14:20Försök att skippa 105 och 115 i största möjliga mån. Dom är smala och mycket trafik (särskilt mellan Båstad och Torekov). Det finns väldigt många små fina asfaltvägar över fälten och åsarna som nu kan ta istället. Kolla t.ex. min runda från i somras i exa
Försök att skippa 105 och 115 i största möjliga mån. Dom är smala och mycket trafik (särskilt mellan Båstad och Torekov). Det finns väldigt många små fina asfaltvägar över fälten och åsarna som nu kan ta istället. Kolla t.ex. min runda från i somras i exa
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 14:33Superinfo! Tack Mattias!
Superinfo! Tack Mattias!
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 12:14Hej!
Tänkte avsluta denna årsgamla tråd med att återkoppla. Det blev superlyckat! Vi bodde två nätter på Margretetorps Gästgifvaregård, där vi åt och drack mycket gott och hann cykla över 20 mil.
Efter att vi checkat in på fredagskvällen cyklade vi til
Hej!
Tänkte avsluta denna årsgamla tråd med att återkoppla. Det blev superlyckat! Vi bodde två nätter på Margretetorps Gästgifvaregård, där vi åt och drack mycket gott och hann cykla över 20 mil.
Efter att vi checkat in på fredagskvällen cyklade vi til
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 12:16EDIT: shit, tråden var ju nästan två år gammal! Helgen ägde rum i höstas, alltså 2012.
EDIT: shit, tråden var ju nästan två år gammal! Helgen ägde rum i höstas, alltså 2012.
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 12:35Trevligt med återkoppling! Ni fyllde på energidepåerna ordentligt också, det är viktigt 🙂
Trevligt med återkoppling! Ni fyllde på energidepåerna ordentligt också, det är viktigt 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2013, 12:51Kul med rapporten!
Ni verkar ha haft en bra helg i varandras sällskap samt god mat och dryck 🙂
Kul med rapporten!
Ni verkar ha haft en bra helg i varandras sällskap samt god mat och dryck 🙂