Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelLandsvägscykelweekend?
You need to log in to create posts and topics.

Bilden klarnar.

Haha... ja, den restaurangen blir svår för mig 🙂 men pappa skulle säkert inte klaga!

Kan dessa vägar (med både Café Killeröd och Café Utsikten inkluderade) vara lämpliga...?

http://maps.google.se/maps?saddr=Margretetorps+G%C3%A4stgifvareg%C3%A5rd,+K%C3%A4gle+V%C3%A4g&daddr=Ok%C3%A4nd+v%C3%A4g+to:Ok%C3%A4nd+v%C3%A4g+to:B%C3%A5stadsv%C3%A4

Jag tror att vi kan lösa rundorna i samband med visiten om ni bara säger till innan.

Försök att skippa 105 och 115 i största möjliga mån. Dom är smala och mycket trafik (särskilt mellan Båstad och Torekov). Det finns väldigt många små fina asfaltvägar över fälten och åsarna som nu kan ta istället. Kolla t.ex. min runda från i somras i exa

Superinfo! Tack Mattias!

Hej!

Tänkte avsluta denna årsgamla tråd med att återkoppla. Det blev superlyckat! Vi bodde två nätter på Margretetorps Gästgifvaregård, där vi åt och drack mycket gott och hann cykla över 20 mil.

Efter att vi checkat in på fredagskvällen cyklade vi til

EDIT: shit, tråden var ju nästan två år gammal! Helgen ägde rum i höstas, alltså 2012.

Trevligt med återkoppling! Ni fyllde på energidepåerna ordentligt också, det är viktigt 🙂

Kul med rapporten!

Ni verkar ha haft en bra helg i varandras sällskap samt god mat och dryck 🙂