Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 16:41Tänk att jag har fikat på alla de uppräknade fiken.
Tänk att jag har fikat på alla de uppräknade fiken.
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 17:22+1 på Torekov Hotell.
Det börjar se ut som en reklamtråd. Men jag jobbar inte där jag lovar... 🙂
+1 på Torekov Hotell.
Det börjar se ut som en reklamtråd. Men jag jobbar inte där jag lovar... 🙂
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 20:48Alltså, det ligger faktiskt en del i vad ni säger om Bjäre... Just att hitta bra matställen och fik av den klassen!
Alltså, det ligger faktiskt en del i vad ni säger om Bjäre... Just att hitta bra matställen och fik av den klassen!
Quote from Funbeat user on 28 August 2011, 10:40Min pappa fyller 60 år i september och jag tänkte att en fin present kunde vara en cykelweekend för honom och mig.
Svaret på frågan är "Sunne". Där kan ni cykla på sanslöst fina vägar med allt från storslagen natur och trevliga backar, upp mot 20% are (T
Min pappa fyller 60 år i september och jag tänkte att en fin present kunde vara en cykelweekend för honom och mig.
Svaret på frågan är "Sunne". Där kan ni cykla på sanslöst fina vägar med allt från storslagen natur och trevliga backar, upp mot 20% are (T
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:06P: detta verkar också vara något att lägga till de andra tipsen!
Det börjar luta åt att han får presenten som ett presentkort nu i september, men att vi spar själva resan tills i vår; men har du trots detta redan nu några exempel på bra vägar? Jag tror a
P: detta verkar också vara något att lägga till de andra tipsen!
Det börjar luta åt att han får presenten som ett presentkort nu i september, men att vi spar själva resan tills i vår; men har du trots detta redan nu några exempel på bra vägar? Jag tror a
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 21:37Bornholm finns också 🙂
Bornholm finns också 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:49Hej Mikael.
Har kollat länkarna, och Selma Spa är för dyrt. Selma Hotell däremot skulle funka. De har lite olika priser beroende när på året man bokar. När på våren skulle du säga att vädret och vägarna är ok för cykling i Sunne?
Selma Spa kostar. Men
Hej Mikael.
Har kollat länkarna, och Selma Spa är för dyrt. Selma Hotell däremot skulle funka. De har lite olika priser beroende när på året man bokar. När på våren skulle du säga att vädret och vägarna är ok för cykling i Sunne?
Selma Spa kostar. Men
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 18:56Oj, tack för all info.!
Tror inte far min är spa-typen... 🙂
Ska kolla vägarna lite närmre vad det lider.
Räkmackorna ser ju inte ut att gå av för hackor iaf.!
Oj, tack för all info.!
Tror inte far min är spa-typen... 🙂
Ska kolla vägarna lite närmre vad det lider.
Räkmackorna ser ju inte ut att gå av för hackor iaf.!
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 15:32Tror inte far min är spa-typen...
Det trodde inte jag heller. Öööö, att jag var det 😉
Men som sagt hör gärna av er om ni vill ha lite sällskap. Det är inte mer än ca 8 mil upp, så det kan jag allt ta mig. Får väl bara starta lite tidigare 😉
Vänligen
Tror inte far min är spa-typen...
Det trodde inte jag heller. Öööö, att jag var det 😉
Men som sagt hör gärna av er om ni vill ha lite sällskap. Det är inte mer än ca 8 mil upp, så det kan jag allt ta mig. Får väl bara starta lite tidigare 😉
Vänligen
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 21:57Hej på er!
Jag har funderat lite och kommit fram till att han får presenten som ett presentkort nu i september, men att vi spar själva resan tills i vår.
Jag skulle vilja presentera tre olika alternativ för honom, med mat, boende, fikastopp och turer. M
Hej på er!
Jag har funderat lite och kommit fram till att han får presenten som ett presentkort nu i september, men att vi spar själva resan tills i vår.
Jag skulle vilja presentera tre olika alternativ för honom, med mat, boende, fikastopp och turer. M