Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 19:43Jag har Rockportskor eller Meindlkängor när jag ska promenera eller vandra.
Jag har Rockportskor eller Meindlkängor när jag ska promenera eller vandra.
Quote from ellen olsson on 5 June 2009, 20:56Jag brukar ha med flipflopsandaler eller liknande om jag ska gå omkring.
Jag brukar ha med flipflopsandaler eller liknande om jag ska gå omkring.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 23:07SPD-SL är bäst när man cyklar med sniikers
SPD-SL är bäst när man cyklar med sniikers
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 23:47Time Impact på väg - för att vara snäll mot knäna (de är mycket rörliga i sidled...)
Shimano SPD i skogen - för att sitta fast när det behövs...och snabbt komma loss när det behövs och inte minst för att snabbt klicka i när det behövs...
Min personliga
Time Impact på väg - för att vara snäll mot knäna (de är mycket rörliga i sidled...)
Shimano SPD i skogen - för att sitta fast när det behövs...och snabbt komma loss när det behövs och inte minst för att snabbt klicka i när det behövs...
Min personliga
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 01:02David skrev: "Många frågor om något som går att testa empiriskt."
Visst, jag kan handla och testa, men om det inte finns några argument för att göra det så är jag inte så sugen. Ifall ingen kan lägga fram trovärdiga argument för ett påstående så är det s
David skrev: "Många frågor om något som går att testa empiriskt."
Visst, jag kan handla och testa, men om det inte finns några argument för att göra det så är jag inte så sugen. Ifall ingen kan lägga fram trovärdiga argument för ett påstående så är det s
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 06:08Skönt att jag får reda på att jag har svarat i fel tråd.Jag visste inte om det själv.
Hittintills så har de hårda siffrorna uteblivit och jag har hört en historia om "Bambi" på stengolvet i något Mallorcabaserat hotell.
Osökt så tror jag mig kunna gissa
Skönt att jag får reda på att jag har svarat i fel tråd.Jag visste inte om det själv.
Hittintills så har de hårda siffrorna uteblivit och jag har hört en historia om "Bambi" på stengolvet i något Mallorcabaserat hotell.
Osökt så tror jag mig kunna gissa
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 08:19Håkan C skriver ett svar som tycker jag är mycket bra.
Jag önskar att flera hade den orken att göra liknande meningsfyllda svar.
Bra!David skrev: "Vi har alla exakt samma förutsättningar och kroppskonstitution."
Vilket alls inte stämmer!
Det är jus
Håkan C skriver ett svar som tycker jag är mycket bra.
Jag önskar att flera hade den orken att göra liknande meningsfyllda svar.
Bra!
David skrev: "Vi har alla exakt samma förutsättningar och kroppskonstitution."
Vilket alls inte stämmer!
Det är jus
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 09:12Åhhfan, då ska jag kanske inte köra i SPDpedaler och spinningsskor?
Annars så är det praktiskt?
Åhhfan, då ska jag kanske inte köra i SPDpedaler och spinningsskor?
Annars så är det praktiskt?
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 09:41Även om David är tramsig och har hög dravelfaktor i sina anti-svar så tar han ändå upp en fråga som är intressant. Vad tjänar den som inte har ont på att skaffa pedaler med mer inställningsmöjligheter? Tror du att det är bra att skaffa fler inställningsmö
Även om David är tramsig och har hög dravelfaktor i sina anti-svar så tar han ändå upp en fråga som är intressant. Vad tjänar den som inte har ont på att skaffa pedaler med mer inställningsmöjligheter? Tror du att det är bra att skaffa fler inställningsmö
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 09:52Skador kommer inte på en vecka utan på betydligt längre sikt.
Att inte tro att tävlingscyklister eller proffs letar efter mer optimala lösningar är mer än lite "tramsigt".
Fundera på varför Time och Speedplay har skördat framgångar. Fokusera på vilka möjl
Skador kommer inte på en vecka utan på betydligt längre sikt.
Att inte tro att tävlingscyklister eller proffs letar efter mer optimala lösningar är mer än lite "tramsigt".
Fundera på varför Time och Speedplay har skördat framgångar. Fokusera på vilka möjl