Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har Rockportskor eller Meindlkängor när jag ska promenera eller vandra.

Jag brukar ha med flipflopsandaler eller liknande om jag ska gå omkring.

SPD-SL är bäst när man cyklar med sniikers

Time Impact på väg - för att vara snäll mot knäna (de är mycket rörliga i sidled...)

Shimano SPD i skogen - för att sitta fast när det behövs...och snabbt komma loss när det behövs och inte minst för att snabbt klicka i när det behövs...

Min personliga

David skrev: "Många frågor om något som går att testa empiriskt."

Visst, jag kan handla och testa, men om det inte finns några argument för att göra det så är jag inte så sugen. Ifall ingen kan lägga fram trovärdiga argument för ett påstående så är det s

Skönt att jag får reda på att jag har svarat i fel tråd.Jag visste inte om det själv.

Hittintills så har de hårda siffrorna uteblivit och jag har hört en historia om "Bambi" på stengolvet i något Mallorcabaserat hotell.
Osökt så tror jag mig kunna gissa

Håkan C skriver ett svar som tycker jag är mycket bra.
Jag önskar att flera hade den orken att göra liknande meningsfyllda svar.
Bra!

David skrev: "Vi har alla exakt samma förutsättningar och kroppskonstitution."

Vilket alls inte stämmer!

Det är jus

Åhhfan, då ska jag kanske inte köra i SPDpedaler och spinningsskor?
Annars så är det praktiskt?

Även om David är tramsig och har hög dravelfaktor i sina anti-svar så tar han ändå upp en fråga som är intressant. Vad tjänar den som inte har ont på att skaffa pedaler med mer inställningsmöjligheter? Tror du att det är bra att skaffa fler inställningsmö

Skador kommer inte på en vecka utan på betydligt längre sikt.
Att inte tro att tävlingscyklister eller proffs letar efter mer optimala lösningar är mer än lite "tramsigt".
Fundera på varför Time och Speedplay har skördat framgångar. Fokusera på vilka möjl