Quote from Berit Bengtson on 6 June 2009, 09:58åberg _ undrade:
> Hur mycket bedömer du att ramen påverkar styrseln?
Jag vet inte.
Men jag har haft flera andra SPD-pedaler för lvg tidigare, och den här känns bäst.
Men det är ingen himmelsvid skillnad.
Detta kan iofs bero på att jag alltid har haft sko
åberg _ undrade:
> Hur mycket bedömer du att ramen påverkar styrseln?
Jag vet inte.
Men jag har haft flera andra SPD-pedaler för lvg tidigare, och den här känns bäst.
Men det är ingen himmelsvid skillnad.
Detta kan iofs bero på att jag alltid har haft sko
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 10:15Sedan ska inte sulan vara för styv och stum.
Sedan ska inte sulan vara för styv och stum.
Quote from j sollerman on 6 June 2009, 10:19En viktig faktor är att landsvägspedaler är mycket snyggare än spd!
En viktig faktor är att landsvägspedaler är mycket snyggare än spd!
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 10:49Jag har tre dojjor som jag använder (+ ett par som jag skall börja använda).
1. ett par shimano touring/MTB . de är mjuka i sulan och man känner pedalen igenom skon. det är instabilt och obekvämt.
2. Ett par Sidi "fina" MTB skor som jag har på crossen
Jag har tre dojjor som jag använder (+ ett par som jag skall börja använda).
1. ett par shimano touring/MTB . de är mjuka i sulan och man känner pedalen igenom skon. det är instabilt och obekvämt.
2. Ett par Sidi "fina" MTB skor som jag har på crossen
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 11:24David skrev: "Skador kommer inte på en vecka utan på betydligt längre sikt."
Om man har använt spd i 8 år då? Bedömer du fortfarande att man ska byta system i förebyggande syfte?
Håkan C skrev: Om styva sulor.
Som jag gissade att du menade. Med en rej
David skrev: "Skador kommer inte på en vecka utan på betydligt längre sikt."
Om man har använt spd i 8 år då? Bedömer du fortfarande att man ska byta system i förebyggande syfte?
Håkan C skrev: Om styva sulor.
Som jag gissade att du menade. Med en rej
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 16:05Hur många tusen mil har du kört under dessa åtta åren?
Jag har aldrig sett något proffs köra LVGlopp med SPD.
Att sedan tro att proffs använder skor som de inte gillar eller kan få som de vill är ännu en skröna.
Hur många tusen mil har du kört under dessa åtta åren?
Jag har aldrig sett något proffs köra LVGlopp med SPD.
Att sedan tro att proffs använder skor som de inte gillar eller kan få som de vill är ännu en skröna.
Quote from ellen olsson on 6 June 2009, 16:12Tja, det finns ju en väldigt känd cyklist som vägrade köra med Shimanos SPD-R...
Tja, det finns ju en väldigt känd cyklist som vägrade köra med Shimanos SPD-R...
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 16:19Dagens träningspass innehåller ett urval av skosamlingen.
OBS! Vissa är gåvor och andra är köpta till förmånliga priser.
Dagens träningspass innehåller ett urval av skosamlingen.
OBS! Vissa är gåvor och andra är köpta till förmånliga priser.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 16:21Det som är bra för cykelproffs, är det per automatik bra för cykelmotionärer?
Många tror nog det, då de har cyklar och prylar för många 10-tusentals kronor.Prylar som är avsedda för cykelproffs som cyklar tusentals mil OM ÅRET,
men används av motionärer
Det som är bra för cykelproffs, är det per automatik bra för cykelmotionärer?
Många tror nog det, då de har cyklar och prylar för många 10-tusentals kronor.
Prylar som är avsedda för cykelproffs som cyklar tusentals mil OM ÅRET,
men används av motionärer
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 16:22Om man inte cyklar mer än några hundra mil om året så kan det vara svårt att veta ifall något hade gjort skillnad framför allt om man inte ens har testat något annat.
Om man inte cyklar mer än några hundra mil om året så kan det vara svårt att veta ifall något hade gjort skillnad framför allt om man inte ens har testat något annat.