Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 08:02Kristin:
Har själv börjat med levaxin för kanske 6 mån sedan.
Levaxinet ska ju motverka den underproduktion av hormon som hypoterios orsakar och det hormon som underproduceras reglerar hastigheten på kroppens olika funktioner, också vilopulsen.
Iaf är d
Kristin:
Har själv börjat med levaxin för kanske 6 mån sedan.
Levaxinet ska ju motverka den underproduktion av hormon som hypoterios orsakar och det hormon som underproduceras reglerar hastigheten på kroppens olika funktioner, också vilopulsen.
Iaf är d
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 12:07Elin: det är just det den har gjort, ökat alltså. Ca 10-12 slag. Å jag som var så nöjd med min låga vilopuls... Men jag mår mycket, mycket bättre nu så det är helt klart värt det!
Elin: det är just det den har gjort, ökat alltså. Ca 10-12 slag. Å jag som var så nöjd med min låga vilopuls... Men jag mår mycket, mycket bättre nu så det är helt klart värt det!
Quote from Catharina Brattlin on 11 September 2008, 12:25Kristin, Din låga "vilopuls" kom av, som Jack är inne på, Din sjukdom. Under en hypothyreos går all omsättning i kroppen på sparlåga, och så även hjärtats slagkapacitet. Därför (bl a) blir man så trött vid underfunktion av thyreoidea. Ju längre tid utan b
Kristin, Din låga "vilopuls" kom av, som Jack är inne på, Din sjukdom. Under en hypothyreos går all omsättning i kroppen på sparlåga, och så även hjärtats slagkapacitet. Därför (bl a) blir man så trött vid underfunktion av thyreoidea. Ju längre tid utan b
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 12:34Nu är jag nöjd. Tack för alla bra svar. 🙂
/kristin
Nu är jag nöjd. Tack för alla bra svar. 🙂
/kristin
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 16:44Kristin: Ok, förlåt(#)
Håller med om att det är trist då ens låga vilopuls inte längre enbart kan relateras till hur vältränad man är... Jag bara väntar på att min ska öka och att jag inte längre ska kunna skryta om hur vältränad jag är... 😉
Kristin: Ok, förlåt(#)
Håller med om att det är trist då ens låga vilopuls inte längre enbart kan relateras till hur vältränad man är... Jag bara väntar på att min ska öka och att jag inte längre ska kunna skryta om hur vältränad jag är... 😉
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:15För mig är jogging uppvärmning inför löpning (t.ex. intervallträning eller tempopass) alternativt nervarvning efter träning. Hastigheten för att räknas som jogg är olika: om jag springer 6 min/km i två timmar så är jag ute och springer ett långpass, medan
För mig är jogging uppvärmning inför löpning (t.ex. intervallträning eller tempopass) alternativt nervarvning efter träning. Hastigheten för att räknas som jogg är olika: om jag springer 6 min/km i två timmar så är jag ute och springer ett långpass, medan
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:20Hej Linus!
Kul at du kollade förbi! 😉
Hej Linus!
Kul at du kollade förbi! 😉
Quote from Lotta Lindström on 11 September 2008, 17:26Tror ditt svar hamnade i fel grupp Linus 🙂
Tror ditt svar hamnade i fel grupp Linus 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 11 September 2008, 17:27Linus, nu är Du väl ändå ute och cyklar! 🙂 Har det varit jobbigt med den lille i natt?
Linus, nu är Du väl ändå ute och cyklar! 🙂 Har det varit jobbigt med den lille i natt?
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 17:43Ops, fel tråd. (#), sorry guys!
Ops, fel tråd. (#), sorry guys!