Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 13:11Visst kan du göra en bra tid ändå.Grupperna startar med 10min intervall,många blir det ju som du ska om.Någon tid i något lopp har du väl,ring å prata med dom.Det räcker annars med att du har gjort ett 10km lopp.
Visst kan du göra en bra tid ändå.Grupperna startar med 10min intervall,många blir det ju som du ska om.Någon tid i något lopp har du väl,ring å prata med dom.Det räcker annars med att du har gjort ett 10km lopp.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 13:11Jag lyckades seeda in mig i startgrupp 4, på min tid ifrån Gbg-varvet på 1:40.
Jag lyckades seeda in mig i startgrupp 4, på min tid ifrån Gbg-varvet på 1:40.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 13:14tur att jag också GbgVarvat i år! då bör jag slippa sista startgrupp iaf. 🙂
tur att jag också GbgVarvat i år! då bör jag slippa sista startgrupp iaf. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 16:07@Allie: Som tidigare sagt så är det gott om tid mellan grupperna, men om du står i något av de bakre leden och tror dig springa snabbare än de flesta i din grupp så se till att stå långt fram i gruppen. Det är svårt att hitta sitt eget tempo de första kil
@Allie: Som tidigare sagt så är det gott om tid mellan grupperna, men om du står i något av de bakre leden och tror dig springa snabbare än de flesta i din grupp så se till att stå långt fram i gruppen. Det är svårt att hitta sitt eget tempo de första kil
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 16:25Ok, tack för tipset! Får se om jag har råd att delta.
Ok, tack för tipset! Får se om jag har råd att delta.
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 19:29jag hade oturen att starta i en grupp som vart väldigt mycket "ivägen" för mig, eftersom jaginte heller hade någon seedning. fösta km på 8 min!! det gick inte att ta sig fram fortafre pga alldeles för mycket folk. otroligt irriterande.
kompisen däremot v
jag hade oturen att starta i en grupp som vart väldigt mycket "ivägen" för mig, eftersom jaginte heller hade någon seedning. fösta km på 8 min!! det gick inte att ta sig fram fortafre pga alldeles för mycket folk. otroligt irriterande.
kompisen däremot v
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 15:18Oh, vill inte låta negativ men om du aldrig sprungit längre än 21 km och inte är van att springa i kuperad terräng finns det INTE EN CHANS att du håller femminuterstempo. 🙂
Oh, vill inte låta negativ men om du aldrig sprungit längre än 21 km och inte är van att springa i kuperad terräng finns det INTE EN CHANS att du håller femminuterstempo. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 15:45Var det riktat till mig Jennie? Hur kan du vara så säker på det? Jag har sprungit längre än 21 km massor av gånger på träning och just nu ligger jag på en träningsdos av drygt 100km per vecka, varav nästan allt i kuperad terräng. Jag är inte en särskilt l
Var det riktat till mig Jennie? Hur kan du vara så säker på det? Jag har sprungit längre än 21 km massor av gånger på träning och just nu ligger jag på en träningsdos av drygt 100km per vecka, varav nästan allt i kuperad terräng. Jag är inte en särskilt l
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 15:47...det var nog riktat till mig!! 🙂 Nåja, vi får väl se!
Eller vad säger du, Allie? 😀
...det var nog riktat till mig!! 🙂 Nåja, vi får väl se!
Eller vad säger du, Allie? 😀
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 15:49Det kanske det var. Var lite lat och orkade inte läsa igenom tråden. Men hur som helst så ska hon kanske inte va så säker på att du inte klarar det heller. Fast jag har inte tittat på din träning. Lycka till iaf och hoppas du klarar det Sofia. 🙂
Det kanske det var. Var lite lat och orkade inte läsa igenom tråden. Men hur som helst så ska hon kanske inte va så säker på att du inte klarar det heller. Fast jag har inte tittat på din träning. Lycka till iaf och hoppas du klarar det Sofia. 🙂