Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 20:45Alltid komplicerat att hitta optimal tidpunkt under säsongen. Medveten om krocken med VR men det är svårt att hitta en lämplig helg utan krock med något större arrangemang.
Alltid komplicerat att hitta optimal tidpunkt under säsongen. Medveten om krocken med VR men det är svårt att hitta en lämplig helg utan krock med något större arrangemang.
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 21:25Året har för få helger 🙂
Året har för få helger 🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 21:47Ja eller för många vardagar... Jag hoppas verkligen detta evenemang blir bestående, behöver några år för att få till distansen.
Ja eller för många vardagar... Jag hoppas verkligen detta evenemang blir bestående, behöver några år för att få till distansen.
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:44Eller kan det vara så att intresset att ha långa löp och cykeltävlingar är koncentrerad till en viss del av året? Som ni ser så unviker jag att sätta punkt, vis av erfarenheten!
Ni som tycker det ligger för nära andra tävlingar kan antagligen få vara med
Eller kan det vara så att intresset att ha långa löp och cykeltävlingar är koncentrerad till en viss del av året? Som ni ser så unviker jag att sätta punkt, vis av erfarenheten!
Ni som tycker det ligger för nära andra tävlingar kan antagligen få vara med
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 07:20Jag är gärna med som funktionär 🙂
Jag är gärna med som funktionär 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 22:52Bra Celos! Har redan räknat med dig och syrran.
Bra Celos! Har redan räknat med dig och syrran.
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 06:11😀
😀
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 08:24Va?
😉
Va?
😉
Quote from Funbeat user on 15 March 2012, 23:06@Mattias: Hur går det med tävlingen?
@Mattias: Hur går det med tävlingen?
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 23:10Lidingö Ultra avklarat, nu är det bara att dubbla distansen...
Lidingö Ultra avklarat, nu är det bara att dubbla distansen...