Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 17:31Kul lopp! Fast fem mil i terräng i stockholmsområdet finns ju redan - Sörmlands Ultra Marathon! Fast loppen borde inte konkurrera eftersom det är så långt emellan, kanske kan det t o m skapa en ultravåg som SLDK-gänget som ordnar SUM:en har nytta av?
Dan
Kul lopp! Fast fem mil i terräng i stockholmsområdet finns ju redan - Sörmlands Ultra Marathon! Fast loppen borde inte konkurrera eftersom det är så långt emellan, kanske kan det t o m skapa en ultravåg som SLDK-gänget som ordnar SUM:en har nytta av?
Dan
Quote from Urban Nilsson on 27 September 2007, 19:51Tja, kopplinge var till Anders födelsedag.
Jag har min födelsedag den 4:e juli och det är också amerikas nationaldag.
Istället för att kunna fira min födelsedag med ett roligt lopp får jag fira det med några miljoner amerikaner. Är ändå lite avis på Ande
Tja, kopplinge var till Anders födelsedag.
Jag har min födelsedag den 4:e juli och det är också amerikas nationaldag.
Istället för att kunna fira min födelsedag med ett roligt lopp får jag fira det med några miljoner amerikaner. Är ändå lite avis på Ande
Quote from Kicki K on 27 September 2007, 22:14Så har vi Ursviks ultran i Sthlm också, inte att förglömma;-)
Jag fyllde år på LL för några år sen, kanske inte så exotiskt men ett kul sätt att fira. Springa sen fest
Så har vi Ursviks ultran i Sthlm också, inte att förglömma;-)
Jag fyllde år på LL för några år sen, kanske inte så exotiskt men ett kul sätt att fira. Springa sen fest
Quote from Funbeat user on 3 October 2007, 11:19Det låter verkligen spännande, och kul. Dock tror jag inte att jag är redo för det i år. Jag är fortfarande i chocktillstånd över att jag klarade Lidingöloppet i helgen på 3.20 med hälseneinflamation och allt. Tränar aldeles för lite också, speciellt för
Det låter verkligen spännande, och kul. Dock tror jag inte att jag är redo för det i år. Jag är fortfarande i chocktillstånd över att jag klarade Lidingöloppet i helgen på 3.20 med hälseneinflamation och allt. Tränar aldeles för lite också, speciellt för
Quote from Sissel Svanøe on 3 October 2007, 12:22Det lär ju vara minder trängsel än på vanliga Lidingöloppet, så det här är absolut något jag kan tänka mig! 🙂
Det lär ju vara minder trängsel än på vanliga Lidingöloppet, så det här är absolut något jag kan tänka mig! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2007, 23:35Är sugen på att ställa upp, men det är för tätt efter 5 dagars marathon och sedan är det Stockholms marathon i slutet på maj oxå....
Vore ju en bedrift annars att springa ultra på Lidingö.:D
Är sugen på att ställa upp, men det är för tätt efter 5 dagars marathon och sedan är det Stockholms marathon i slutet på maj oxå....
Vore ju en bedrift annars att springa ultra på Lidingö.:D
Quote from Funbeat user on 24 October 2007, 00:04Kastar mig glatt över det här, lagom vrickad som jag är.
Och ja, jag ska springa Gbg-varvet och Stockholmsmaran också.
Det kommer att gå fint, om jag tränar ordentligt i vinter och sköter träningen så jag inte skadar mig.
Kastar mig glatt över det här, lagom vrickad som jag är.
Och ja, jag ska springa Gbg-varvet och Stockholmsmaran också.
Det kommer att gå fint, om jag tränar ordentligt i vinter och sköter träningen så jag inte skadar mig.
Quote from Funbeat user on 31 October 2007, 21:40Skall vara med. Blir min första Ultra och förhoppnigsvis min näst sista. Tänker satsa på att genomföra Swiss Alpin.
Skall vara med. Blir min första Ultra och förhoppnigsvis min näst sista. Tänker satsa på att genomföra Swiss Alpin.
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 13:11Nu har Lidingö Ultra 50K en egen hemsida:
http://www.ultra50k.se/start/invitation_extra.cfm?Rac_ID=21
Nu har Lidingö Ultra 50K en egen hemsida:
Quote from Urban Nilsson on 6 December 2007, 13:28Fan vad coolt! Vilken bandragning!
Fan vad coolt! Vilken bandragning!