Quote from ellen olsson on 7 December 2007, 20:40Ja, tyvärr. Jag ska dock kolla om det går att krångla till sig en plats på något sätt när jag åker två av deras skidlopp...
Ja, tyvärr. Jag ska dock kolla om det går att krångla till sig en plats på något sätt när jag åker två av deras skidlopp...
Quote from Funbeat user on 7 December 2007, 20:47Man kan ju hoppas 🙂
Sen får du berätta hur det var!
Man kan ju hoppas 🙂
Sen får du berätta hur det var!
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 15:38Till alla som är anmälda till Lidingö Ultra!
Saxat från hemsidan:Ultraseminarie
Obs! Ändrat datum.Söndagen den 24:e februari kommer vi att arrangera ett Ultraseminarium kostnadsfritt för våra löpare.
Föreläsare kommer bl a att vara Rune Larsson – la
Till alla som är anmälda till Lidingö Ultra!
Saxat från hemsidan:
Ultraseminarie
Obs! Ändrat datum.
Söndagen den 24:e februari kommer vi att arrangera ett Ultraseminarium kostnadsfritt för våra löpare.
Föreläsare kommer bl a att vara Rune Larsson – la
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 15:41Förresten, frikostig maxtid 9 timmar, det borde ju till och med räcka för mig 😀
Förresten, frikostig maxtid 9 timmar, det borde ju till och med räcka för mig 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 15:4950 km på 9 timmar ger ett snitt på ~5.6 km/h, och det är ju en rätt måttlig promenadfart. Med kortare pauser så bör man klara maxtiden genom att gå småraskt. Fast det förutsätter att man är van att gå långt och länge.
50 km på 9 timmar ger ett snitt på ~5.6 km/h, och det är ju en rätt måttlig promenadfart. Med kortare pauser så bör man klara maxtiden genom att gå småraskt. Fast det förutsätter att man är van att gå långt och länge.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 16:18Är det någon som skall på seminariumet på söndag och som kan rapportera hur det var. Själv är jag på en buss på väg till Sälen-Mora för att åka öppetspår på måndag.
Är det någon som skall på seminariumet på söndag och som kan rapportera hur det var. Själv är jag på en buss på väg till Sälen-Mora för att åka öppetspår på måndag.
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 18:50Hej
Jag skall på seminariumet, jag tror det kommer bli jätte kul
Mvh Zandra
Hej
Jag skall på seminariumet, jag tror det kommer bli jätte kul
Mvh Zandra
Quote from Funbeat user on 21 February 2008, 22:20Jag med, jag är väldigt nyfiken 🙂
Jag med, jag är väldigt nyfiken 🙂
Quote from Funbeat user on 25 February 2008, 08:01Det blev precis så roligt som jag misstänkte, jag har skrivit mer om det i min träningsblogg. Jag måste erkänna att Rune är en väldigt inspirerande föreläsare. Mycket rolig, kunnig och trevlig.
Det blev precis så roligt som jag misstänkte, jag har skrivit mer om det i min träningsblogg. Jag måste erkänna att Rune är en väldigt inspirerande föreläsare. Mycket rolig, kunnig och trevlig.
Quote from Funbeat user on 2 April 2008, 11:30Jag tror det blir kanon! Testade för första gången en Ultra på Scandinavian Training Camp i Monte Gordo i veckan tillsammans med hustrun, sonen och Rune Larsson m.fl. 15 personer i olika åldrar och träningsform. Alla kom i mål!
Inspirerande minst sagt. H
Jag tror det blir kanon! Testade för första gången en Ultra på Scandinavian Training Camp i Monte Gordo i veckan tillsammans med hustrun, sonen och Rune Larsson m.fl. 15 personer i olika åldrar och träningsform. Alla kom i mål!
Inspirerande minst sagt. H