Quote from Elias Engqvist on 6 May 2008, 21:35Ett Wienerbrödsbälte är aldrig fel!
Ett Wienerbrödsbälte är aldrig fel!
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 21:42Milda matilda, jag som inte ens är bra på att äta frukost... Hur ska det här gå..! Man kan ju inte dra iväg på tom mage..!
Milda matilda, jag som inte ens är bra på att äta frukost... Hur ska det här gå..! Man kan ju inte dra iväg på tom mage..!
Quote from Funbeat user on 6 May 2008, 22:21Tack för tipset Maria. Jag brukar visserligen äta rejäla frukostar, men inte så feta så det får bli en vanlig, om än lite tidigare än normalt. Sen Christer tror jag att vi få ta patent på Winerbrödsbälte för långlopp. Kroppsvärmen håller dem precis lagom
Tack för tipset Maria. Jag brukar visserligen äta rejäla frukostar, men inte så feta så det får bli en vanlig, om än lite tidigare än normalt. Sen Christer tror jag att vi få ta patent på Winerbrödsbälte för långlopp. Kroppsvärmen håller dem precis lagom
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 18:40Vad serveras i matväg under loppet? Nån som har koll?
Vad serveras i matväg under loppet? Nån som har koll?
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:14På seminariet nämndes korv så vitt jag kan komma ihåg men Rune verkade inte ha fått klartecken från alla håll vid det laget. Antagligen höll de på att planera fortfarande, men jag tror säkert det blir bra. Det blir antagligen inte bananbitar i rostfri bun
På seminariet nämndes korv så vitt jag kan komma ihåg men Rune verkade inte ha fått klartecken från alla håll vid det laget. Antagligen höll de på att planera fortfarande, men jag tror säkert det blir bra. Det blir antagligen inte bananbitar i rostfri bun
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:27Men hallå där alla ni som ska springa - det står ju på hemsidan! 😀
"Vad serveras under loppet? Tänk på att vätskeladda!
7 maj 2008Det ser enligt väderprognosen ut att bli ca 20 grader varmt och sol på lördag. Se till att dricka och äta ordentligt d
Men hallå där alla ni som ska springa - det står ju på hemsidan! 😀
"Vad serveras under loppet? Tänk på att vätskeladda!
7 maj 2008
Det ser enligt väderprognosen ut att bli ca 20 grader varmt och sol på lördag. Se till att dricka och äta ordentligt d
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:29Tack för klarsyn Fia-Lotta. Vi får hoppas att loppet inte är beroende av hur bra vi ser för då verkar risken stor att FB tappar några deltagare på lördag 🙂
Det enda som saknas är alltså wienerbröd så det får bli ett bälte med kompletteringar...
Tack för klarsyn Fia-Lotta. Vi får hoppas att loppet inte är beroende av hur bra vi ser för då verkar risken stor att FB tappar några deltagare på lördag 🙂
Det enda som saknas är alltså wienerbröd så det får bli ett bälte med kompletteringar...
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:31Tur att det är en ö så ni kan inte springa så himla mycket åt pipsvängen i alla fall om ni inte ser vart ni ska. 😉
Tur att det är en ö så ni kan inte springa så himla mycket åt pipsvängen i alla fall om ni inte ser vart ni ska. 😉
Quote from Elias Engqvist on 7 May 2008, 19:32I går på Ursvik Extrem såg jag ett par stycken som höll på att springa vilse!
I går på Ursvik Extrem såg jag ett par stycken som höll på att springa vilse!
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:34Ja, men det är ju tur att du har huvudet med dig Fia-lotta 😀
Hade inte en tanke på hemsidan! *fniss* Hjärnsläppsdagen bara fortsätter 🙂
Ja, men det är ju tur att du har huvudet med dig Fia-lotta 😀
Hade inte en tanke på hemsidan! *fniss* Hjärnsläppsdagen bara fortsätter 🙂