Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Absolut, jag fryser hellre på morgonen än får värmeslag mitt på dagen..!

Om jag vore er skulle jag dra på mig något på morgonen som jag kan avvara och alltså kasta åt helsefyr senare. 🙂

Första milen kommer vi att springa i slutet, så då är det bara att plocka upp den

" Första milen kommer vi att springa i slutet, så då är det bara att plocka upp den". Smålog först åt hur kul det lät 🙂

Bra idé att ta nåt som man kan plocka upp på slute, om man komemr ihåg det när hjärnan går på sparlåga sista milen...

Om jag vore er så skulle jag köra så lite kläder som möjligt. Det är bra värme redan klockan 8 på morgonen. Körde min morgonjogg med bar överkropp i morse. 🙂

Ja, jag tänker då inte ha mer än nödvändigt 🙂

Alltså korta tights och en funktionströja för att skydda axlarna från solen. Så blek som jag är lär jag bli sönderbänd om jag inte passar mig.

Har solfaktor 50 hemma, tänkte bruka den flitigt imorgon och h

Det får bli t-shirt och 3/4-tights. Kanske kortare tights, får se. Solskydd är nog ett måste, jag är inte blek, utan genomskinlig 🙂
Ska kolhydratladda med Ben & Jerry nu 🙂

Det blir linne, korta tights, v?tskeb?lte med vatten och gel. Och solskyddsfaktor 40. P? f?tterna blir det NB 902. Funkar de f?r en mara p? asfalt funkar de h?r med. Var f ? och tittade p? Aborrbacken ig?r kv?ll. Den s?g f?rv?nansv?rt beskedlig ut. F?r se

Då var Ultran genomförd! Varmt var det. Var väldigt glad att jag valde linne och korta tights.
Tävlingen var mycket bra organiserad på plats tycker jag, det var tillräckligt tätt mellan vattenhålen och med ett bra utbud. Skulle i och för sig varit bra om

Kalaskul! Jag hade inga sviter efter maran i Hamburg utan kunde mata p? riktigt bra tycker jag. Jag gick i alla uppf?rsbackarna och det var de som tog mest tid men hade jag sprungit d?r hade jag inte orkat l?ngt. Det var varmt men inte jobbigt, utan fullt