Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 08:18Jag tyckte aldrig att värmen var ett problem, men visst fanns det partier dr solen gassade och luften var syrefri. Ja saknade vattenkaren man kunde doppa kepsen i, som på SM, det had evarit grym skönt.
Organisationen var fläckfri och banan härligt utmanan
Jag tyckte aldrig att värmen var ett problem, men visst fanns det partier dr solen gassade och luften var syrefri. Ja saknade vattenkaren man kunde doppa kepsen i, som på SM, det had evarit grym skönt.
Organisationen var fläckfri och banan härligt utmanan
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 08:55Peter: Jag fick en rejäl omgång av massagetjejen, så jag är fortfarande öm. Det känns inte bättre, men jag tror att det fick fart på blodet och knutorna löstes upp lite grann. Har gått med smärta i skuldran i några år, så en massage räcker inte långt. Doc
Peter: Jag fick en rejäl omgång av massagetjejen, så jag är fortfarande öm. Det känns inte bättre, men jag tror att det fick fart på blodet och knutorna löstes upp lite grann. Har gått med smärta i skuldran i några år, så en massage räcker inte långt. Doc
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 12:53http://www.teamfakta.se/
Det finns bilder där nu, text och bildtexter kommer nog snart.
Det finns bilder där nu, text och bildtexter kommer nog snart.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 19:38Premiär på distansen även för mig. Vill tacka alla funktionärer som var med under gårdagen, ni gjorde ett fint jobb. Har aldrig sprungit på lidingö tidigare och blev positivt överraskad av den fina och varierade banan.
Premiär på distansen även för mig. Vill tacka alla funktionärer som var med under gårdagen, ni gjorde ett fint jobb. Har aldrig sprungit på lidingö tidigare och blev positivt överraskad av den fina och varierade banan.
Quote from Sissel Svanøe on 11 May 2008, 19:39Hemma igen vid riktiga datorn med å, ä och ö... Grattis såklart till Peter, Sebastian och Jan-Erik också. Jag tittade bara på damernas resultatlista innan jag for hem till duschen och de riktiga namnen bakom alla alias här på funbeat kan jag inte än, men
Hemma igen vid riktiga datorn med å, ä och ö... Grattis såklart till Peter, Sebastian och Jan-Erik också. Jag tittade bara på damernas resultatlista innan jag for hem till duschen och de riktiga namnen bakom alla alias här på funbeat kan jag inte än, men
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 19:43Tack Maria!
Så det stämde det han sa om att man skulle kunna anmäla sig på måndag? Jag trodde han drev med mig faktiskt när jag frågade, fast jag var för trött för att orka göra en korrekt bedömning 🙂
Håller med, det var en upplevelse! Jag tycker alla
Tack Maria!
Så det stämde det han sa om att man skulle kunna anmäla sig på måndag? Jag trodde han drev med mig faktiskt när jag frågade, fast jag var för trött för att orka göra en korrekt bedömning 🙂
Håller med, det var en upplevelse! Jag tycker alla
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 20:54Men varför vänta ett år. I höst får man anmäla sig till SUM.
Men varför vänta ett år. I höst får man anmäla sig till SUM.
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 21:19Hm, kortare maxtid och färre kontroller, mer terräng än väg också. Det bådar inte gott direkt. Förvisso väldigt vackert men jag tror man måste vara mer rutinerad än jag för att klara det.
jajaja, jag vet att jag råkade föranmäla mig - arrangörerna till S
Hm, kortare maxtid och färre kontroller, mer terräng än väg också. Det bådar inte gott direkt. Förvisso väldigt vackert men jag tror man måste vara mer rutinerad än jag för att klara det.
jajaja, jag vet att jag råkade föranmäla mig - arrangörerna till S
Quote from Sissel Svanøe on 11 May 2008, 21:52Godiva>Det var i ditt inlägg jag läste att man kunde anmäla sig på måndag och det tror jag benhårt på 🙂 Klart det lär bli en uppföljare på det här loppet! Och vad din SUM-anmälan beträffar kan jag trösta dig med att alla anmälningar till lopp är ogenomt
Godiva>Det var i ditt inlägg jag läste att man kunde anmäla sig på måndag och det tror jag benhårt på 🙂 Klart det lär bli en uppföljare på det här loppet! Och vad din SUM-anmälan beträffar kan jag trösta dig med att alla anmälningar till lopp är ogenomt
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 21:56Jag vill bara passa på att gratta er alla som jag inte redan grattat personligen, det är en fantastisk bragd att springa 50 kilometer terräng oavsett om man gör det första gången eller är rutinerad långlöpare. Hurra för er! (t+)
I övrigt hoppas jag verkl
Jag vill bara passa på att gratta er alla som jag inte redan grattat personligen, det är en fantastisk bragd att springa 50 kilometer terräng oavsett om man gör det första gången eller är rutinerad långlöpare. Hurra för er! (t+)
I övrigt hoppas jag verkl