Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ojojoj. Stackars LadyG, du vet väl snart varken ut eller in efter alla välmenande tips som haglar från höger och vänster, men en sak vill jag säga och det är, som Fia-Lotta påpekar, att om du vill göra en bra tid på en mara är det nog lite väl häftigt att

Det är väl inte så bråttom med att bestämma sig? Jag tror själv att jag ska springa SUM, men jag hade inte tänkt anmäla mig ännu. Det är väl ingen superrusning dit som till SM precis och det är ju flera månader kvar. Till LidingöUltra kunde man ju anmäla

Hoppsan. Hann inte läsa Ladys sista inlägg där. Det verkar som om saken löst sig. Lycka till på lördag och hoppas det känns bra i benen!

Nu har jag kollat och förra året var slutet september sista anmälningstid till ordinarie kostnad och man kunde även direktanmäla sig på plats mot förhöjd avgift. Så slappna av och grunna på saken - du har flera månader på dig att bestämma dig. 🙂

Jag var också i Växjö i höstas och skulle vilja göra om det ( det är där man kan göra de bästa tiderna på maran). Men både mina ben och min familj säger att jag måste välja ett, jag tror det blir förmycket med båda iallafall om man skall göra bra tider.

ha ha ha, förlåt, jag missade den "lilla" Växjödetaljen förstås... en vecka emellan är förstås lite too much kanske. Eller too little, förstås 😉

Visste inte att Lady G skulle springa Växjö, det förändrar ju läget lite. Jag hade nog stått över ett av loppen. Det är ju inte omöjligt på nåt sätt, men risken för t o m lindriga skador i samband med terränglöpningen i SUM (stukning, sträckning etc) kan

Nej, däremot träffade jag Markus himself för några veckor sedan i Odense, och han var mycket trevlig så det gäller nog även loppet 🙂 Enligt honom är banan roligare än SUM, den går längs skåneleden och är bara "trail", SUM har visst en del asfalt också.

Vad jag läst om SUM både på nätet och i RW så tycker jag det verkar va ett kul lopp o jag har väldigt starka funderingar på att göra min ultradebut där i höst:-)

Dock en dåligt uppdaterad hemsida, var där nyss och skulle titta på förra årets resultat. Jag har även svarat på Lidingös utvärdering och begärde mer mat efter målgång.