Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 22:21Maria, du ska inte tro att jag är säker på att han menade allvar - han kan mycket väl ha skojat järnet med mig utan att jag märkte det just då 🙂
Anledningen till att jag tvekar är att jag skulle ju gräsligt gärna vilja slå min tid i
Växjö, den maran l
Maria, du ska inte tro att jag är säker på att han menade allvar - han kan mycket väl ha skojat järnet med mig utan att jag märkte det just då 🙂
Anledningen till att jag tvekar är att jag skulle ju gräsligt gärna vilja slå min tid i
Växjö, den maran l
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 22:56På www.teamstarcus.se finns också lite bilder från lördagen. Har fått dit bildtexter och kommentarer men inget reportage ännu men det kommer (#)
På http://www.teamstarcus.se finns också lite bilder från lördagen. Har fått dit bildtexter och kommentarer men inget reportage ännu men det kommer (#)
Quote from Sissel Svanøe on 12 May 2008, 10:39Godiva> Apropå lopp tätt inpå varandra;
http://www.op.se/parser.php?level1=3&level2=54&id=910004
Sån vill jag också bli när jag blir 65. Men jag ska nog ha med mig chaufför...
Godiva> Apropå lopp tätt inpå varandra;
http://www.op.se/parser.php?level1=3&level2=54&id=910004
Sån vill jag också bli när jag blir 65. Men jag ska nog ha med mig chaufför...
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 11:22Det måste vara något alldeles speciellt med långdistansare, de bara ler och ler hela tiden när man ser dem på bild. Över 500 maror är imponerande! Jag skulle nog också le då 🙂
Det måste vara något alldeles speciellt med långdistansare, de bara ler och ler hela tiden när man ser dem på bild. Över 500 maror är imponerande! Jag skulle nog också le då 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 13:22Lady G: Jag vet förvisso inte hur länge du har sprungit, men själv har jag 2 års erfarenhet (jubileum den 16 maj). Jag har INGEN idrottslig bakgrund. Jag har hunnit med 4 maror (varav en ultra) på ett år (SM blir min 5e på ett år). Lägg in lite mer långpa
Lady G: Jag vet förvisso inte hur länge du har sprungit, men själv har jag 2 års erfarenhet (jubileum den 16 maj). Jag har INGEN idrottslig bakgrund. Jag har hunnit med 4 maror (varav en ultra) på ett år (SM blir min 5e på ett år). Lägg in lite mer långpa
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 13:44Ett år och åtta veckor har jag sprungit för att vara exakt och har bara sprungit en mara och en ultra så jag är fortfarande skeptisk 🙂
Dessutom är jag inte alls i närheten av att vara lika snabb som du 🙂
Ett år och åtta veckor har jag sprungit för att vara exakt och har bara sprungit en mara och en ultra så jag är fortfarande skeptisk 🙂
Dessutom är jag inte alls i närheten av att vara lika snabb som du 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:28Det är nog första gången jag blivit kallad snabb, tack ska du ha!!!
I oktober har du sprungit 1½ år, det borde ju räcka. LU50K kan inte vara så vansinnigt snällare än SUM.
Det är nog första gången jag blivit kallad snabb, tack ska du ha!!!
I oktober har du sprungit 1½ år, det borde ju räcka. LU50K kan inte vara så vansinnigt snällare än SUM.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:49...och jag har sprungit i ett år och två månader och jag har ännu inte sprungit min första mara och likförbannat skall jag springa SUM i höst 🙂 (hur dum får man va ;))
Lady, du har klarat ultradistanser både på träning och på tävling, så jag tvivlar in
...och jag har sprungit i ett år och två månader och jag har ännu inte sprungit min första mara och likförbannat skall jag springa SUM i höst 🙂 (hur dum får man va ;))
Lady, du har klarat ultradistanser både på träning och på tävling, så jag tvivlar in
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:53Men om jag förstått LadyG rätt så är det faktumet att Växjömaran (där hon vill göra en bra tid) som gör att hon tvekar. Det är bara en vecka mellan loppen.
För övrigt är jag fullständigt övertygad om att du, LadyG, skulle greja SUM lätt som en plätt - me
Men om jag förstått LadyG rätt så är det faktumet att Växjömaran (där hon vill göra en bra tid) som gör att hon tvekar. Det är bara en vecka mellan loppen.
För övrigt är jag fullständigt övertygad om att du, LadyG, skulle greja SUM lätt som en plätt - me
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 16:26Sebastian, jag såg allt din sluttid i LU50K och den var ju jättebra!
Fredrika, tack för att du tror så mycket på mig. Jag hinner ju faktiskt känna efter i helgen hur det känns att springa göteborgsvarvet, det är ingen mara men vilan emellan blir ju den
Sebastian, jag såg allt din sluttid i LU50K och den var ju jättebra!
Fredrika, tack för att du tror så mycket på mig. Jag hinner ju faktiskt känna efter i helgen hur det känns att springa göteborgsvarvet, det är ingen mara men vilan emellan blir ju den