Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 17:48Ni måste ha haft det tufft i värmen. Jag hade stora problem med värmen på halvmaran Kungsholmen Runt och det är bara drygt 42% av eran sträcka.
Det är bara att lyfta på hatten för alla som fullföljde.
Ni måste ha haft det tufft i värmen. Jag hade stora problem med värmen på halvmaran Kungsholmen Runt och det är bara drygt 42% av eran sträcka.
Det är bara att lyfta på hatten för alla som fullföljde.
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 18:51Det är klart att värmen var tuff även för oss, men vi sprang mycket i skog och vid vattnet ,så det hade varit mycket värre i stad. Klart man är nöjd med resultatet men lite "arg" att man inte klarade 4:30. Håller annars med de andra, bra organiserad med a
Det är klart att värmen var tuff även för oss, men vi sprang mycket i skog och vid vattnet ,så det hade varit mycket värre i stad. Klart man är nöjd med resultatet men lite "arg" att man inte klarade 4:30. Håller annars med de andra, bra organiserad med a
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 20:47Min första Ultra gick över förväntan! Had eite räknat med en så obarmhärtig banprofl, men det gick bra ändå. Gick i alla uppförsbackar, vilket jag tror va nyckeln till att klara av det. Fram till 43km var humöret på topp, sen hände nåt mentalt. Kämpade på
Min första Ultra gick över förväntan! Had eite räknat med en så obarmhärtig banprofl, men det gick bra ändå. Gick i alla uppförsbackar, vilket jag tror va nyckeln till att klara av det. Fram till 43km var humöret på topp, sen hände nåt mentalt. Kämpade på
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 21:02JÄTTESUPERMEGAGRATTIS Sebastian!! Åh vad roligt!! (t+)
JÄTTESUPERMEGAGRATTIS Sebastian!! Åh vad roligt!! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 21:08Jättegrattis alla ni tuffingar som grejade löpningen i den här hettan. Superstrongt! (t+)
Jättegrattis alla ni tuffingar som grejade löpningen i den här hettan. Superstrongt! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 21:09Bra jobbat ni som kämpade på Lidingö. Som vi svettades på KUngsholmen kan jag tänka mig hur jobbigt ni hade det. Verkar som ni oxå haft kul iaf 🙂
Bra jobbat ni som kämpade på Lidingö. Som vi svettades på KUngsholmen kan jag tänka mig hur jobbigt ni hade det. Verkar som ni oxå haft kul iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 21:24Jag har lagt ut en ganska lång text om en underbar dag i lidingös backar men jag kan ju sammanfatta det med KUL! 😀
Undrar när man kan anmäla sig till nästa, på måndag sa en av arrangörerna men jag var för trött för att uppfatta om han drev med mig eller
Jag har lagt ut en ganska lång text om en underbar dag i lidingös backar men jag kan ju sammanfatta det med KUL! 😀
Undrar när man kan anmäla sig till nästa, på måndag sa en av arrangörerna men jag var för trött för att uppfatta om han drev med mig eller
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 22:25Tack Fredrika, det känns stort att fått göra debut. Jag är supernöjd över att ha klarat det och gått in på en hyffsad tid (sub5:30) Grymt kul!!!
Tack Fredrika, det känns stort att fått göra debut. Jag är supernöjd över att ha klarat det och gått in på en hyffsad tid (sub5:30) Grymt kul!!!
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 22:26Nog var det en aning varmt:-), men jag är helnöjd att jag tog mig in under 6 timmar. Vid 3,5 mil var jag färdig att packa ihop. Det var ju bara upp och ner hela tide, men jag hittade en stackare i samma situation som jag och vi drog igång varanrdra och to
Nog var det en aning varmt:-), men jag är helnöjd att jag tog mig in under 6 timmar. Vid 3,5 mil var jag färdig att packa ihop. Det var ju bara upp och ner hela tide, men jag hittade en stackare i samma situation som jag och vi drog igång varanrdra och to
Quote from Funbeat user on 11 May 2008, 02:18Grattis allihop!
Grattis allihop!