Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ni måste ha haft det tufft i värmen. Jag hade stora problem med värmen på halvmaran Kungsholmen Runt och det är bara drygt 42% av eran sträcka.
Det är bara att lyfta på hatten för alla som fullföljde.

Det är klart att värmen var tuff även för oss, men vi sprang mycket i skog och vid vattnet ,så det hade varit mycket värre i stad. Klart man är nöjd med resultatet men lite "arg" att man inte klarade 4:30. Håller annars med de andra, bra organiserad med a

Min första Ultra gick över förväntan! Had eite räknat med en så obarmhärtig banprofl, men det gick bra ändå. Gick i alla uppförsbackar, vilket jag tror va nyckeln till att klara av det. Fram till 43km var humöret på topp, sen hände nåt mentalt. Kämpade på

JÄTTESUPERMEGAGRATTIS Sebastian!! Åh vad roligt!! (t+)

Jättegrattis alla ni tuffingar som grejade löpningen i den här hettan. Superstrongt! (t+)

Bra jobbat ni som kämpade på Lidingö. Som vi svettades på KUngsholmen kan jag tänka mig hur jobbigt ni hade det. Verkar som ni oxå haft kul iaf 🙂

Jag har lagt ut en ganska lång text om en underbar dag i lidingös backar men jag kan ju sammanfatta det med KUL! 😀

Undrar när man kan anmäla sig till nästa, på måndag sa en av arrangörerna men jag var för trött för att uppfatta om han drev med mig eller

Tack Fredrika, det känns stort att fått göra debut. Jag är supernöjd över att ha klarat det och gått in på en hyffsad tid (sub5:30) Grymt kul!!!

Nog var det en aning varmt:-), men jag är helnöjd att jag tog mig in under 6 timmar. Vid 3,5 mil var jag färdig att packa ihop. Det var ju bara upp och ner hela tide, men jag hittade en stackare i samma situation som jag och vi drog igång varanrdra och to

Grattis allihop!