Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 19:36Christer: Det har jag full förståelse för - jag som sprang fel när jag var ute på samma varv för 4:e gången på Vällingby marathon.... (H)
Christer: Det har jag full förståelse för - jag som sprang fel när jag var ute på samma varv för 4:e gången på Vällingby marathon.... (H)
Quote from Funbeat user on 7 May 2008, 21:27Fia-Lotta har som vanligt huvudet på skaft. Jag var helt enkelt för lat för att kolla hemsidan. Mycket kan man säga om den,men den är inte varken vacker, välproducerad eller vidare rolig att besöka. Där kunde de gjort ett bättre jobb tycker jag nog.
Dock
Fia-Lotta har som vanligt huvudet på skaft. Jag var helt enkelt för lat för att kolla hemsidan. Mycket kan man säga om den,men den är inte varken vacker, välproducerad eller vidare rolig att besöka. Där kunde de gjort ett bättre jobb tycker jag nog.
Dock
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 07:09Oj! Tur att jag inte springer då. Tål man inte gluten verkar det vara tvärkört 🙁
Kanske man skall kontakta dem till nästa år om man skall ha en chans?LYCKA TILL NU ALLIHOPA PÅ LÖRDAG!!! Jag håller tummarna järnet. Det skall bli hur spännande som helst
Oj! Tur att jag inte springer då. Tål man inte gluten verkar det vara tvärkört 🙁
Kanske man skall kontakta dem till nästa år om man skall ha en chans?
LYCKA TILL NU ALLIHOPA PÅ LÖRDAG!!! Jag håller tummarna järnet. Det skall bli hur spännande som helst
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 11:28Det kommer säkert att bli jätteskoj!
Hoppas på att det blir bra väder så man slipper regn åtminstone.
Det kommer säkert att bli jätteskoj!
Hoppas på att det blir bra väder så man slipper regn åtminstone.
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 21:20Lycka till alla Lidingölöpare. Ha så kul i den kuperade terrängen, själv nöjer jag mej med 2 mycket plattare varv runt en annan ö - Kungsholmen Runt. Ska bli kul. Det verkar ju bli fint väder oxå (H)
Lycka till alla Lidingölöpare. Ha så kul i den kuperade terrängen, själv nöjer jag mej med 2 mycket plattare varv runt en annan ö - Kungsholmen Runt. Ska bli kul. Det verkar ju bli fint väder oxå (H)
Quote from Funbeat user on 8 May 2008, 21:39Tack 😀
Jag önskar också alla lycka till! Vi ses i spåret! (t+)
Tack 😀
Jag önskar också alla lycka till! Vi ses i spåret! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 00:22Ha så skoj allihop!
Ha så skoj allihop!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 15:01Och nu börjar man vela om utrustningen. Egen vätska eller inte DS Racer eller inte. Kan det vara tävlingsnerverna fast man har intalat sig att det bara är på skoj. Vi syns i morgon.
Och nu börjar man vela om utrustningen. Egen vätska eller inte DS Racer eller inte. Kan det vara tävlingsnerverna fast man har intalat sig att det bara är på skoj. Vi syns i morgon.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:36Jag håller med, det är ett elände att bestämma utrustning. Satsar nog på bälte med gel och lite vätska, förlitar mig på matstationerna i övrigt. Klädseln då? Kallt på morgonen och varmt framåt lunch, hur gör man tro. Ska man lida lite i T-shirt tills värm
Jag håller med, det är ett elände att bestämma utrustning. Satsar nog på bälte med gel och lite vätska, förlitar mig på matstationerna i övrigt. Klädseln då? Kallt på morgonen och varmt framåt lunch, hur gör man tro. Ska man lida lite i T-shirt tills värm
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 18:47Hellre lite frusen i början änn värmeslag i slutet
Hellre lite frusen i början änn värmeslag i slutet