Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:48Jag håller med dig Fredrik, det är för sällan. Många motionslopp har betydligt tätare kontroller. Om man vill öka säkerheten på loppet borde man verkligen se över det där. Att bära på flaskor känns uteslutet på en så kuperad bana. För att kompensera bruka
Jag håller med dig Fredrik, det är för sällan. Många motionslopp har betydligt tätare kontroller. Om man vill öka säkerheten på loppet borde man verkligen se över det där. Att bära på flaskor känns uteslutet på en så kuperad bana. För att kompensera bruka
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:54Gillar du regn lär du nog få din önskan uppfylld 🙂
Jag ville också helst skippa bältet, jag håller på att springa in ett nytt dessutom, så jag är inte riktigt sams med det än.
På Bysjöloppet var det kontroller med ung 4 km emellan, det var ganska lagom
Gillar du regn lär du nog få din önskan uppfylld 🙂
Jag ville också helst skippa bältet, jag håller på att springa in ett nytt dessutom, så jag är inte riktigt sams med det än.
På Bysjöloppet var det kontroller med ung 4 km emellan, det var ganska lagom
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:00Det lär inte bli nåt värmerekord på lördag, så att klara sig utan vatten en halvtimme eller däromkring borde väl vara hyfsat problemfritt ändå. Och sista milen ligger kontrollerna tätare.
Det lär inte bli nåt värmerekord på lördag, så att klara sig utan vatten en halvtimme eller däromkring borde väl vara hyfsat problemfritt ändå. Och sista milen ligger kontrollerna tätare.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 19:24Vätskekontrollerna räcker gott. En vatten & en enervit. Däremot kan det vara bra att ha något att trycka i sig med en massa koncentrerat socker i sista 10 - 5 km om inte annat för psykets skull.
Vätskekontrollerna räcker gott. En vatten & en enervit. Däremot kan det vara bra att ha något att trycka i sig med en massa koncentrerat socker i sista 10 - 5 km om inte annat för psykets skull.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 19:42Håller med Fredrik och antagligen majoriteten av deltagare.
Var 3:e km - minst.
Håller med Fredrik och antagligen majoriteten av deltagare.
Var 3:e km - minst.