Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 10:49Tack Ida, jag ser fram emot att springa. 🙂
Tack Ida, jag ser fram emot att springa. 🙂
Quote from Lisa Bringhed on 25 September 2014, 12:08Lycka till, mitt bästa Lidingölopp var efter en bra cykelsommar , cykelben är inte fel med alla backar 🙂
Lycka till, mitt bästa Lidingölopp var efter en bra cykelsommar , cykelben är inte fel med alla backar 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2014, 13:27Tack Mats! Det känns bra att höra, räknar då med att sommarens cykling hjälper mig att komma runt. 🙂
Tack Mats! Det känns bra att höra, räknar då med att sommarens cykling hjälper mig att komma runt. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 September 2014, 18:59Inga problem att komma runt 30km. Konditionsmässigt gick det riktigt bra, fick lite ont i ett knä efter 20km, men det gick över förväntan. 😀
Inga problem att komma runt 30km. Konditionsmässigt gick det riktigt bra, fick lite ont i ett knä efter 20km, men det gick över förväntan. 😀
Quote from Lisa Bringhed on 28 September 2014, 00:27Gött!!! Bra kämpat! Känningar kan vem som få 🙂
Gött!!! Bra kämpat! Känningar kan vem som få 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2014, 08:35Grattis!
Grattis!
Quote from Funbeat user on 30 September 2014, 09:11Tack! Nu när jag börjat återhämta mig känner jag mig riktigt nöjd över mig själv! 😀
Tack! Nu när jag börjat återhämta mig känner jag mig riktigt nöjd över mig själv! 😀