Quote from Guest on 3 October 2011, 18:34Jag blev intresserad av hur många som jag sprang om under lidingöloppet så bestämde mig för att skriva en webapp. Tänkte jag skulle dela den med er också.
Sidan räknar ut hur många man sprang om och hur många som man blev omsprungen av. Det är både för M
Jag blev intresserad av hur många som jag sprang om under lidingöloppet så bestämde mig för att skriva en webapp. Tänkte jag skulle dela den med er också.
Sidan räknar ut hur många man sprang om och hur många som man blev omsprungen av. Det är både för M
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 18:44Ok, så om jag startade i startgrupp 2 så räknar den ut hur många i startgrupp 1 jag sprang om och hur många från startgrupp 3-9 som sprang om mig.
Ok, så om jag startade i startgrupp 2 så räknar den ut hur många i startgrupp 1 jag sprang om och hur många från startgrupp 3-9 som sprang om mig.
Quote from Tini Kjellin on 3 October 2011, 18:47Coolt, då kan man få negativa placeringar. 🙂
Coolt, då kan man få negativa placeringar. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 19:17Jag sprang inte om någon man eller kvinna. Ingen man sprang förbi mig, men 4 kvinnor blev jag passerad av.
Man kan säga att jag var inte en av de som trängdes, buffades skrek "Håll höger" eller höll höger. Höll min plats i ledet. Släppte gentlemannamäss
Jag sprang inte om någon man eller kvinna. Ingen man sprang förbi mig, men 4 kvinnor blev jag passerad av.
Man kan säga att jag var inte en av de som trängdes, buffades skrek "Håll höger" eller höll höger. Höll min plats i ledet. Släppte gentlemannamäss
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 19:37Sprang om 139 och blev omsprungen av 17 enligt det sättet att räkna. Så jag var väl ganska rätt seedad helt enkelt, men det var nog ingen överraskning det heller.
Sprang om 139 och blev omsprungen av 17 enligt det sättet att räkna. Så jag var väl ganska rätt seedad helt enkelt, men det var nog ingen överraskning det heller.
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 19:56Det var skönt för självkänslan att se 🙂
Det var skönt för självkänslan att se 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 20:03Håller med Mathias!
Adam Härder sprang förbi 538 män och 77 kvinnor, totalt 615 personer!Adam Härder blev också omsprungen av 3 män och 0 kvinnor, totalt 3 personer! 🙂
Håller med Mathias!
Adam Härder sprang förbi 538 män och 77 kvinnor, totalt 615 personer!
Adam Härder blev också omsprungen av 3 män och 0 kvinnor, totalt 3 personer! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 20:43David Sundvall sprang förbi 267 män och 30 kvinnor, totalt 297 personer!
David Sundvall blev också omsprungen av 14 män och 0 kvinnor, totalt 14 personer!Ser man på, bara män som jag släppte förbi, resten blockade jag vägen för mooahaha
David Sundvall sprang förbi 267 män och 30 kvinnor, totalt 297 personer!
David Sundvall blev också omsprungen av 14 män och 0 kvinnor, totalt 14 personer!
Ser man på, bara män som jag släppte förbi, resten blockade jag vägen för mooahaha
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 20:46Varför "pratar" man om sig själv i tredje person?
Varför "pratar" man om sig själv i tredje person?
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 20:49Fred Hatakka sprang förbi 1523 män och 933 kvinnor, totalt 2456 personer!
Fred Hatakka blev också omsprungen av 215 män och 27 kvinnor, totalt 242 personer!Betyder detta att jag var den som trängdes?... Ler
Jag vet att jag blev översprugen en gång och b
Fred Hatakka sprang förbi 1523 män och 933 kvinnor, totalt 2456 personer!
Fred Hatakka blev också omsprungen av 215 män och 27 kvinnor, totalt 242 personer!
Betyder detta att jag var den som trängdes?... Ler
Jag vet att jag blev översprugen en gång och b