Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 22:17Jag ska kolla på en lösning som Erik föreslog. Lätt som en bra lösning.
Håkan: Vad menar du med snurra?
Jag ska kolla på en lösning som Erik föreslog. Lätt som en bra lösning.
Håkan: Vad menar du med snurra?
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 22:31sprang förbi 3353 män och 1597 kvinnor, totalt 4950 personer!
blev också omsprungen av 0 män och 0 kvinnor, totalt 0 personer!
Tyckte väl att jag sprang förbi ett par stycken..... 🙂
sprang förbi 3353 män och 1597 kvinnor, totalt 4950 personer!
blev också omsprungen av 0 män och 0 kvinnor, totalt 0 personer!
Tyckte väl att jag sprang förbi ett par stycken..... 🙂
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 06:29Hur räknar man dom som bryter efter banan?
Hur räknar man dom som bryter efter banan?
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 09:29John Sompol skapade ju sin egen startgrupp - 1D. Han sprang om ganska många. 😉
Kul grej annars, hoppas du löser det även för startgrupp 1. Man får ju i o f s en rätt bra fingervisning genom att läsa av sina placeringar vid splitpunkterna, men det ger ju
John Sompol skapade ju sin egen startgrupp - 1D. Han sprang om ganska många. 😉
Kul grej annars, hoppas du löser det även för startgrupp 1. Man får ju i o f s en rätt bra fingervisning genom att läsa av sina placeringar vid splitpunkterna, men det ger ju
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 09:32EDIT: dubbelpost
EDIT: dubbelpost
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 09:46Tomas: Jag såg att tidtagningen var fel på en person som hamnade bland top 100. Förmodligen har han tagits bort. Tror han hade några sekunder mellan 0-5.5km och resten höll han 5:30min/km eller nått liknande. Nått var fel.
Tomas: Jag såg att tidtagningen var fel på en person som hamnade bland top 100. Förmodligen har han tagits bort. Tror han hade några sekunder mellan 0-5.5km och resten höll han 5:30min/km eller nått liknande. Nått var fel.
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 09:48Tack , Magnus! *hoppas på minst två fel till* 😉
Tack , Magnus! *hoppas på minst två fel till* 😉
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 20:08Magnus L:
Snurra = räknesnurra = beräkning, kod.
Ja, alltså en sån du gjort (fast lite annorlunda).
Magnus L:
Snurra = räknesnurra = beräkning, kod.
Ja, alltså en sån du gjort (fast lite annorlunda).