Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Enligt hemsidan är nu loppet FULLT.
18000 pers ska ut i skogen på em 26/9.

Jag undrar lite, när anmälde ni er och finns ni i startlistan?

Oj för snart ett år sedan, när jag bestämde mig för att köra klassikern. Anmälde mig till alla fyra loppen inom en vecka.

Ja jag är med i startlistan.

Jag anmälde mig några veckor innan Stockholm marathon...alltså i maj någon gång. Jag finns med i startlistan.

Jag är lite nyfiken, jag anmälde mig i början av august, då stod det att det skulle ta ca tio dagar att komma in i listan, nu står det "ett par veckor", jag står fortfarande inte i listan ...
Tydligen har folk varit sjuka och de har blivit tagna på sänge

Jag anmälde mig sent. 21 augusti för att vara exakt. Jag är med i startlistan och hamnade i startgrupp 8. Borde egentligen ha hamnat i startgrupp 6 men den var visst full. 🙁

Börjar mao bli dags att mejla respektive ringa ...

Vi gjorde en anmälan genom klubben runt 10/8. Jag är med, fast i fel startled. Jag vet minst 3 personer som blivit uppseedade trots att de skickade in uppgifterna senare än vad jag gjorde. 🙁

Autosvar på fråga:
"Hej,

Du har mailat oss angående omseedning. Sista dag för omseedning var 25/8. Från och med nu kommer inga omseedningar att göras. Inga omseedningar kan heller göras under tävlingshelgen.

Med vänliga hälsningar
Lidingöloppet"

Som

Sisådär, ett autosvar till, sedan ett riktigt. Mitt namn hade på ngt sätt kommit bort.
Hamnar jag i nian nu som "straff"? 😉 Kunde ju haft tur och fått plats i åtta iaf, fast sjuan är full? Eller hur fungerar det?

Själv så sticker man ut och springer den 25 sep med 18000pers 🙂