Quote from Guest on 7 September 2010, 14:49Enligt hemsidan är nu loppet FULLT.
18000 pers ska ut i skogen på em 26/9.Jag undrar lite, när anmälde ni er och finns ni i startlistan?
Enligt hemsidan är nu loppet FULLT.
18000 pers ska ut i skogen på em 26/9.
Jag undrar lite, när anmälde ni er och finns ni i startlistan?
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 14:59Oj för snart ett år sedan, när jag bestämde mig för att köra klassikern. Anmälde mig till alla fyra loppen inom en vecka.
Ja jag är med i startlistan.
Oj för snart ett år sedan, när jag bestämde mig för att köra klassikern. Anmälde mig till alla fyra loppen inom en vecka.
Ja jag är med i startlistan.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:00Jag anmälde mig några veckor innan Stockholm marathon...alltså i maj någon gång. Jag finns med i startlistan.
Jag anmälde mig några veckor innan Stockholm marathon...alltså i maj någon gång. Jag finns med i startlistan.
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:05Jag är lite nyfiken, jag anmälde mig i början av august, då stod det att det skulle ta ca tio dagar att komma in i listan, nu står det "ett par veckor", jag står fortfarande inte i listan ...
Tydligen har folk varit sjuka och de har blivit tagna på sänge
Jag är lite nyfiken, jag anmälde mig i början av august, då stod det att det skulle ta ca tio dagar att komma in i listan, nu står det "ett par veckor", jag står fortfarande inte i listan ...
Tydligen har folk varit sjuka och de har blivit tagna på sänge
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:05Jag anmälde mig sent. 21 augusti för att vara exakt. Jag är med i startlistan och hamnade i startgrupp 8. Borde egentligen ha hamnat i startgrupp 6 men den var visst full. 🙁
Jag anmälde mig sent. 21 augusti för att vara exakt. Jag är med i startlistan och hamnade i startgrupp 8. Borde egentligen ha hamnat i startgrupp 6 men den var visst full. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:07Börjar mao bli dags att mejla respektive ringa ...
Börjar mao bli dags att mejla respektive ringa ...
Quote from ellen olsson on 7 September 2010, 15:25Vi gjorde en anmälan genom klubben runt 10/8. Jag är med, fast i fel startled. Jag vet minst 3 personer som blivit uppseedade trots att de skickade in uppgifterna senare än vad jag gjorde. 🙁
Vi gjorde en anmälan genom klubben runt 10/8. Jag är med, fast i fel startled. Jag vet minst 3 personer som blivit uppseedade trots att de skickade in uppgifterna senare än vad jag gjorde. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:27Autosvar på fråga:
"Hej,Du har mailat oss angående omseedning. Sista dag för omseedning var 25/8. Från och med nu kommer inga omseedningar att göras. Inga omseedningar kan heller göras under tävlingshelgen.
Med vänliga hälsningar
Lidingöloppet"Som
Autosvar på fråga:
"Hej,
Du har mailat oss angående omseedning. Sista dag för omseedning var 25/8. Från och med nu kommer inga omseedningar att göras. Inga omseedningar kan heller göras under tävlingshelgen.
Med vänliga hälsningar
Lidingöloppet"
Som
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:30Sisådär, ett autosvar till, sedan ett riktigt. Mitt namn hade på ngt sätt kommit bort.
Hamnar jag i nian nu som "straff"? 😉 Kunde ju haft tur och fått plats i åtta iaf, fast sjuan är full? Eller hur fungerar det?
Sisådär, ett autosvar till, sedan ett riktigt. Mitt namn hade på ngt sätt kommit bort.
Hamnar jag i nian nu som "straff"? 😉 Kunde ju haft tur och fått plats i åtta iaf, fast sjuan är full? Eller hur fungerar det?
Quote from Funbeat user on 7 September 2010, 15:31Själv så sticker man ut och springer den 25 sep med 18000pers 🙂
Själv så sticker man ut och springer den 25 sep med 18000pers 🙂