Quote from Guest on 31 May 2012, 13:41Info om motionsloppet
När: Torsdag den 23 augusti
Sträckor: 5km (ej seedningsgrundande) och 10km (seedningsgrundande)
Tid: 19.00
Var: Stadsliden
Kostnad: 100kr (efetrnmälan 150kr sker på plats på loppdagen)http://www.lidingoloppet.se/sv/LLonTour/Orte
Info om motionsloppet
När: Torsdag den 23 augusti
Sträckor: 5km (ej seedningsgrundande) och 10km (seedningsgrundande)
Tid: 19.00
Var: Stadsliden
Kostnad: 100kr (efetrnmälan 150kr sker på plats på loppdagen)
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 13:51tänkte fråga vart det skulle hållas men ser nu att det är stadsliden 🙂
sm-spåret eller? är det samma seedningstider för alla lopp i hela sverige, någon som vet?
tänkte fråga vart det skulle hållas men ser nu att det är stadsliden 🙂
sm-spåret eller? är det samma seedningstider för alla lopp i hela sverige, någon som vet?
Quote from Funbeat user on 31 May 2012, 14:26Det verkar väl troligt att det är SM-spåret? Jag vet faktiskt inte hur det fungerar med seedningen.
Det verkar väl troligt att det är SM-spåret? Jag vet faktiskt inte hur det fungerar med seedningen.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 00:13SM-spåret, originalsträckningen från originalstart till originalmål är inte 10 km långt. Det är 9,36 km.
SM-spåret, originalsträckningen från originalstart till originalmål är inte 10 km långt. Det är 9,36 km.
Quote from Funbeat user on 7 June 2012, 22:06oj vad dåligt man läser ibland:-)
oj vad dåligt man läser ibland:-)
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 22:26oj det var en kort mil!
aja kul ska det bli! vi ses där
oj det var en kort mil!
aja kul ska det bli! vi ses där
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 23:01Inget står på den sidan om hur sträckningen är. Iom att det finns en 5K distans satsar jag på att de använder en 5K slinga som körs 2 varv. Förhoppningsvis inlagt lite tuffare backar än den Jalles använder i sitt lopp.
Inget står på den sidan om hur sträckningen är. Iom att det finns en 5K distans satsar jag på att de använder en 5K slinga som körs 2 varv. Förhoppningsvis inlagt lite tuffare backar än den Jalles använder i sitt lopp.
Quote from Funbeat user on 12 June 2012, 23:27den ska var lätt lovar dom i sin gästbok:-)
den ska var lätt lovar dom i sin gästbok:-)
Quote from Funbeat user on 13 June 2012, 20:21Om ni har frågor om loppet så kan jag försöka besvara dessa i den här tråden.
Banan kommer alltså inte att vara SM-spåret utan två varv på en 5km bana där de värsta backarna i Gammliaskogen undviks (för att få bra seedningstider). Banan är ännu inte kon
Om ni har frågor om loppet så kan jag försöka besvara dessa i den här tråden.
Banan kommer alltså inte att vara SM-spåret utan två varv på en 5km bana där de värsta backarna i Gammliaskogen undviks (för att få bra seedningstider). Banan är ännu inte kon
Quote from Funbeat user on 14 June 2012, 12:03Aha! Det där är en bra sträckning, bra tänkt!
Aha! Det där är en bra sträckning, bra tänkt!