Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 12:43En fråga om banan: i vilken riktning löper man?
En fråga om banan: i vilken riktning löper man?
Quote from Funbeat user on 7 August 2012, 13:29Har aldrig löpt i Gammliaskogen, känner således inte till stigarna så bra! Den här slingan följer alltså inget riktigt spår? Tänkte om man vill provlöpa den.
Har aldrig löpt i Gammliaskogen, känner således inte till stigarna så bra! Den här slingan följer alltså inget riktigt spår? Tänkte om man vill provlöpa den.
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 19:01Hej! Man löper banan motsols och det kommer till nästan 100 % gå på själva spåret men inte följa ex: SM-spårets dragning eller 3,7:ans dragning såsom det normalt löps. Som ni kan se kommer det till exempel vara så att ni kommer springa stora delar av 3,7:
Hej! Man löper banan motsols och det kommer till nästan 100 % gå på själva spåret men inte följa ex: SM-spårets dragning eller 3,7:ans dragning såsom det normalt löps. Som ni kan se kommer det till exempel vara så att ni kommer springa stora delar av 3,7:
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 13:38Angående seedningstider. Jag sprang LOT i linköping. Kom under 49 min vilket skulle vara startgrupp 4. Supernöjd! Skickade in resultat och fick tillbaka att jag hamna i grupp 5! Påpekade det och fick då till svar att grupp 3 och 4 var fulla! Så mycket för
Angående seedningstider. Jag sprang LOT i linköping. Kom under 49 min vilket skulle vara startgrupp 4. Supernöjd! Skickade in resultat och fick tillbaka att jag hamna i grupp 5! Påpekade det och fick då till svar att grupp 3 och 4 var fulla! Så mycket för
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 16:41Det var inte riktigt bra! Dels för att det är svårt att seeda på så många andra sätt än dessa lopp, och dels för att de gör reklam för loppen som om de vore seedningslopp!?
Själv är jag redan i den grupp jag önskar, men tråkigt för dem som inte är det!
Det var inte riktigt bra! Dels för att det är svårt att seeda på så många andra sätt än dessa lopp, och dels för att de gör reklam för loppen som om de vore seedningslopp!?
Själv är jag redan i den grupp jag önskar, men tråkigt för dem som inte är det!
Quote from Funbeat user on 15 August 2012, 19:11Oj, det verkar mindre kul. Jag som tänkte satsa på grupp 3-4. Loppen garanterar ju uppseedning säger de, men kanske inte till "rätt" led...
Tråkigt.
http://www.lidingoloppet.se/sv/LLonTour/Orter/Umea/ här står det även vilka seedningstider som gäller.
Oj, det verkar mindre kul. Jag som tänkte satsa på grupp 3-4. Loppen garanterar ju uppseedning säger de, men kanske inte till "rätt" led...
Tråkigt.
http://www.lidingoloppet.se/sv/LLonTour/Orter/Umea/ här står det även vilka seedningstider som gäller.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 18:18Är det ett lopp bara för de som vill bli seedade eller...?
Är det ett lopp bara för de som vill bli seedade eller...?
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 18:26Nej, det är för alla. 5 km är inte seedande alls.
Nej, det är för alla. 5 km är inte seedande alls.
Quote from Funbeat user on 16 August 2012, 22:59vädret den 23:dje är inte att leka med just nu (15mm regn och åska)
men klart.se har varit kass den hära sommaren (iaf norrlandskusten)
vädret den 23:dje är inte att leka med just nu (15mm regn och åska)
men klart.se har varit kass den hära sommaren (iaf norrlandskusten)
Quote from Funbeat user on 20 August 2012, 21:33det blev 4.98 på min gps åxxå 🙂
frågan är dock hur det kommer att funka med bilparkering "på" grusplanen man springer över efter 100 meter!!!! (kan bli trångt där)
det blev 4.98 på min gps åxxå 🙂
frågan är dock hur det kommer att funka med bilparkering "på" grusplanen man springer över efter 100 meter!!!! (kan bli trångt där)