Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vi ska försöka spärra av en del av parkeringen. Blir det trångt där så finns det även möjlighet att ställa sig på Bräntbergsskolans parkering (vi nyttjar deras omklädningsrum) och kanske även på MSK-arenans parkering. Som vanligt är det bäst om så många s

Finns det någon deadline för anmälan? Kan man exempelvis anmäla sig och betala ikväll, utan att det räknas som efteranmälan?

Var osäker på hur kroppen skulle må efter halvmaran i Tavelsjö, men nu är benen sugna på lite backmangel. 🙂

ska man springa in på första eller andra cykelbanan in till mil spåret??

för vid andra är det några grushögar!!

//Pär

Johan,
sprang ett varv häromveckan och registrerade följande höjdkurva. Kan inte garantera att den stämmer, men den ser rätt ut jämfört med upplevelsen.

Som synes får man en riktigt trevlig utförslöpning under den tredje/åttonde kilometern, men sen ska m

Tack för upplysningen! Bra att veta... Såg ju halvtungt ut.. 🙂 Ger det relativt rättvisa seedningar än då antar jag? Om nu inte en del grupper redan var fulla..

Webanmälan är stängd sedan 19:e men det går utmärkt att efteranmäla sig på plats.

Jo, upptäckte att det inte gick så bra då jag försökte anmäla mig häromkvällen...

Finns det några siffror på antalet anmälda förresten?

Jag hörde att det var runt 150 föranmälda!

där var skoj 🙂
dock var 20.38 ite för fort för mig på första varvet...

Vad gick du in på då? 🙂

Jag läste någonstans, har för mig på LL:hemsidan, att det var t.ex. 45:59 som gällde för led 3, etc. Har jag fel? (står ju 45min, 49min osv men att det var hela minuten man hade på sig så att säga)