Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 13:07Och fler/längre långpass, glömde jag skriva ...pass på +3 timmar ska det nog bli några, inte bara på cykel/rullskidor. Rullskidorna kör jag än så länge hellre kort pass på, finns inte så långa "ofarliga" bitar väg 😉
Och fler/längre långpass, glömde jag skriva ...pass på +3 timmar ska det nog bli några, inte bara på cykel/rullskidor. Rullskidorna kör jag än så länge hellre kort pass på, finns inte så långa "ofarliga" bitar väg 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 13:16Sylvia, jag funderar på LL 30lm i år med... vill kapa tid från förra gången. Jag ska leta fram 3t30min prog men idag vilar jag 🙂
Sylvia, jag funderar på LL 30lm i år med... vill kapa tid från förra gången. Jag ska leta fram 3t30min prog men idag vilar jag 🙂
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 13:30Syliva (t+)
Syliva (t+)
Quote from Catharina Brattlin on 29 May 2011, 18:20Det kan jag tänka mig Lingling, att det är. Å andra sidan är det ju lite spännande att inte veta vad som väntar. 😉 Lite långt att åka också för att springa "bara" en mil.
Nu har jag iaf anmält mig och betalat så nu är det bara att börja följa 3-timmarsp
Det kan jag tänka mig Lingling, att det är. Å andra sidan är det ju lite spännande att inte veta vad som väntar. 😉 Lite långt att åka också för att springa "bara" en mil.
Nu har jag iaf anmält mig och betalat så nu är det bara att börja följa 3-timmarsp
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 20:26Jo att det är en bit att åka, och ett år också, det håller jag med om.
Jag är inte förtjust i en del av fenomenet "Tjejlopp", men Lidingö Tjejlopp får nog ändå anses vara rätt tufft.
Får hoppas vi ses vid starten i höst!
Jo att det är en bit att åka, och ett år också, det håller jag med om.
Jag är inte förtjust i en del av fenomenet "Tjejlopp", men Lidingö Tjejlopp får nog ändå anses vara rätt tufft.
Får hoppas vi ses vid starten i höst!
Quote from Catharina Brattlin on 29 May 2011, 21:10Det hoppas jag också! 🙂
Det hoppas jag också! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 00:09Kul att du bestämt dig för LL. Det har sin charm helt klart. Det finns en skön liten amatörmässighet över loppet fortfarande som jag gillar... Det är ett av mina favoritlopp!
Om man ligger "mellan två program" har jag för mig att Szalkai brukar rekommend
Kul att du bestämt dig för LL. Det har sin charm helt klart. Det finns en skön liten amatörmässighet över loppet fortfarande som jag gillar... Det är ett av mina favoritlopp!
Om man ligger "mellan två program" har jag för mig att Szalkai brukar rekommend
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:15Lingling, beroende på var i Skåne man befinner sig så kan man hitta riktigt bra ställen med mycket backar 😀
Jag som bor i Lunds kommun har nära till Skrylleområdet vars milspår har fler höjdmeter per km än LL30, så där kommer jag lägga många träningstimm
Lingling, beroende på var i Skåne man befinner sig så kan man hitta riktigt bra ställen med mycket backar 😀
Jag som bor i Lunds kommun har nära till Skrylleområdet vars milspår har fler höjdmeter per km än LL30, så där kommer jag lägga många träningstimm
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:30Jo jag vet att det finns olika terräng i Skåne, Tyvärr brukar det inte passa in med att ta med träningskläderna när vi gör den traditionella utflykten till Kåseberga 😉 Annars vore det ju ett ställe för ett backpass 😀 fast resten av turisterna kanske sku
Jo jag vet att det finns olika terräng i Skåne, Tyvärr brukar det inte passa in med att ta med träningskläderna när vi gör den traditionella utflykten till Kåseberga 😉 Annars vore det ju ett ställe för ett backpass 😀 fast resten av turisterna kanske sku
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 09:41Jonas:
Stämmer det om Skrylle? jag upplever att Skrylles 10a är mer lättlöpt än LL.Jag tycker att Torup är bättre förberedelse för LL men Skrylle är ju inte dåligt heller.
Jonas:
Stämmer det om Skrylle? jag upplever att Skrylles 10a är mer lättlöpt än LL.
Jag tycker att Torup är bättre förberedelse för LL men Skrylle är ju inte dåligt heller.