Quote from Guest on 24 May 2010, 16:07Vill börja med att tacka för en fantastisk site som hjälpt mig över åren enormt mycket.
Skulle vilja passa på att lägga in ett önskemål för en ny feature dock.
En "Like-knapp" motsvarande den som finns på facebook vore väldigt trevlig för träningspassen
Vill börja med att tacka för en fantastisk site som hjälpt mig över åren enormt mycket.
Skulle vilja passa på att lägga in ett önskemål för en ny feature dock.
En "Like-knapp" motsvarande den som finns på facebook vore väldigt trevlig för träningspassen
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:17Jepp, det har diskuterats förrut. Vi kom fram till att man kan skriva "Gillar" som kommentar till något man gillar.
Jepp, det har diskuterats förrut. Vi kom fram till att man kan skriva "Gillar" som kommentar till något man gillar.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:33Så fruktansvärt tråkigt att få sjuttielva like istället för tre roliga kommentarer på ett träningspass.
Så fruktansvärt tråkigt att få sjuttielva like istället för tre roliga kommentarer på ett träningspass.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:38Visst är det "tråkigare" att få en like än en kommentar, absolut, men roligare än ingen reaktion alls.
Ibland ser man en kompis träningspass och vill bara visa att man tyckte om det utan att engagera sig djupare och ibland vill man skriva en lite komment
Visst är det "tråkigare" att få en like än en kommentar, absolut, men roligare än ingen reaktion alls.
Ibland ser man en kompis träningspass och vill bara visa att man tyckte om det utan att engagera sig djupare och ibland vill man skriva en lite komment
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:40Dislike
Dislike
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 16:48Like är för Twitter-generationen som inte har något att säga. Det blir så trist.
"Idag tog jag cykeln till verkstaden"
Like"Körde hårt, växlarna funkade dåligt, trött och hungrig när jag kom hem"
Like"Tränade på löpteknik. Har problem med stortån"
Like är för Twitter-generationen som inte har något att säga. Det blir så trist.
"Idag tog jag cykeln till verkstaden"
Like
"Körde hårt, växlarna funkade dåligt, trött och hungrig när jag kom hem"
Like
"Tränade på löpteknik. Har problem med stortån"
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 17:07Håller med Charlotta helhjärtat.
Håller med Charlotta helhjärtat.
Quote from Panama B on 24 May 2010, 17:37Fattar ingenting men ni har en facebook like knapp längst ned på sidan.... kanske måste ni vara inloggad i facebook för att den skall synas
BILD:http://content.screencast.com/users/salgo60/folders/Snagit/media/df5de685-1e0e-4808-b09d-e0d1fc1d2ac6/05.24.2
Fattar ingenting men ni har en facebook like knapp längst ned på sidan.... kanske måste ni vara inloggad i facebook för att den skall synas
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 18:47Haha! Bra beskrivning på skillnaden mellan facebook och twitter! 🙂
Haha! Bra beskrivning på skillnaden mellan facebook och twitter! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 18:56Att Twitter passar bra för IT-folk bekräftar dessvärre mina fördomar om dessa människor som kommunicerar med one-liners dag efter dag.
Att Twitter passar bra för IT-folk bekräftar dessvärre mina fördomar om dessa människor som kommunicerar med one-liners dag efter dag.