Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatLike-knapp?
You need to log in to create posts and topics.

Oj då Magnus...näst intill att man kan skönja en viss bitterhet i ditt svar....varför????? Men jag ska som du säger gå in å Wikipedia å lära mig dessa fantastiska saker per omgående....Tänk jag visste inte ens om att man skulle kunna göra så...!? Är vi mä

Tycker inte det behövs en ny tråd

1) Någon vill ha gilla knapp
2) Olle har redan skapat en ny gilla knapp
3) Är det detta vi vill ha med allt som kommer på köpet

Jag har "retat" mig tidigare på funbeat diskussioner där någon som mått mentalt illa berät

Hepp -

Re Kjell

Är vi olika och kommunicerar via ett tangetbord så är det viktigare att man är tydlig med vad man vill.

Om man nu vill ha ett svar eller bara bla bla bla häpp häpp tillbaka....

Det är av den anledningen jag gillar Twitter med sina få antal te

Säga vad man vill om Kjelle, men han anpassade sig snabbt till twitterformatet om max 140 tecken per inlägg.

Förlåt mig Magnus....det sista var en dubbelklickning som jag naturligtvis skulle ha förklarat. Tycker du annars att jag har fått bra svar på mina frågor?????? Massa länkar är ju alltid kul...men fyra meningar hade varit ännu kuligare!? Men jag har ju fåt

Re Kjell

Tydlighet vad du förväntar dig och vad du vet... sitta och hänga på¨funbeat varje dag och missat att facebook finns känns för mig galet. Ungefär som att hänga varje dag på grillen i Tierp och inte veta vad upptåget är.

Om du läser svaret här e

Current Facebook Privacy Policy, as of April 2010:

When you connect with an application or website it will have access to General Information about you. The term General Information includes your and your friends’ names, profile pictures, gender, user ID