Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 22:33Den här tråden handlade initialt inte om att koppla ihop Funbeat med Facebook och Twitter. Det ämnet har berörts i tidigare trådar.
Skaparen av den här tråden framförde istället ett önskemål att lägga till funktionen "like/gilla" som alternativ till Fun
Den här tråden handlade initialt inte om att koppla ihop Funbeat med Facebook och Twitter. Det ämnet har berörts i tidigare trådar.
Skaparen av den här tråden framförde istället ett önskemål att lägga till funktionen "like/gilla" som alternativ till Fun
Quote from Jan Lundquist on 24 May 2010, 22:40OT
Tur att det inte står på Facebook alla trådar som markeras Ointressanta (H)
OT
Tur att det inte står på Facebook alla trådar som markeras Ointressanta (H)
Quote from Panama B on 24 May 2010, 22:59>>Skaparen av den här tråden framförde istället ett önskemål att lägga till
>>funktionen "like/gilla" som alternativ till Funbeats "kommentera
>>träningspass".Ja och funktionen fanns redan tack vara storebror facebooks öppna API
http://developers.facebo
>>Skaparen av den här tråden framförde istället ett önskemål att lägga till
>>funktionen "like/gilla" som alternativ till Funbeats "kommentera
>>träningspass".
Ja och funktionen fanns redan tack vara storebror facebooks öppna API
http://developers.facebo
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:02VARFÖR...skriver man i Facebook och i Twitter????????
Jag fattar nada,noll,zero.....kortfattad neutral beskrivning på typ fyra meningar vore skitakul...??!!??
VARFÖR...skriver man i Facebook och i Twitter????????
Jag fattar nada,noll,zero.....kortfattad neutral beskrivning på typ fyra meningar vore skitakul...??!!??
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:05Nej, trådskaparen efterfrågar inte sammankopplingen med Facebook, utan att Funbeat ska ha en egen sådan "Gilla/Like"-funktion helt oberoende av Facebook.
Nej, trådskaparen efterfrågar inte sammankopplingen med Facebook, utan att Funbeat ska ha en egen sådan "Gilla/Like"-funktion helt oberoende av Facebook.
Quote from Panama B on 24 May 2010, 23:08Re Kjell
Jag förstår inte ditt kvittrande heller.... men är osäker om du vill bidraga eller enbart synas....
Re Kjell
Jag förstår inte ditt kvittrande heller.... men är osäker om du vill bidraga eller enbart synas....
Quote from Panama B on 24 May 2010, 23:16>>Nej, trådskaparen efterfrågar inte sammankopplingen med Facebook,
>> utan att Funbeat ska ha en egen sådan "Gilla/Like"-funktion helt
>>oberoende av facebookProblemet är att en förändring är redan här. Var den lagras verkar ingen tycka till om eller r
>>Nej, trådskaparen efterfrågar inte sammankopplingen med Facebook,
>> utan att Funbeat ska ha en egen sådan "Gilla/Like"-funktion helt
>>oberoende av facebook
Problemet är att en förändring är redan här. Var den lagras verkar ingen tycka till om eller r
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:21Magnus....jag ställde en seriös fråga om vad det går ut på....Facebook samt Twitter...ingenting annat???????????
Magnus....jag ställde en seriös fråga om vad det går ut på....Facebook samt Twitter...ingenting annat???????????
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 23:24Ja, den förändringen har uppmärksammats och bör behandlas i en egen tråd istället för att kapa den här som handlar om något annat.
Jag håller annars med mycket i kritiken kring Facebooks storebrorsmanér.
Ja, den förändringen har uppmärksammats och bör behandlas i en egen tråd istället för att kapa den här som handlar om något annat.
Jag håller annars med mycket i kritiken kring Facebooks storebrorsmanér.
Quote from Panama B on 24 May 2010, 23:29Re Kjell
>>Magnus....jag ställde en seriös fråga om vad det går ut på....
>>Facebook samt Twitter...ingenting annat???????????Vad förväntar du dig för svar?!?!
Vad går funbeat diskussionerna ut på?!?!
Att berätta att man skall prata med dottern etc.
Re Kjell
>>Magnus....jag ställde en seriös fråga om vad det går ut på....
>>Facebook samt Twitter...ingenting annat???????????
Vad förväntar du dig för svar?!?!
Vad går funbeat diskussionerna ut på?!?!
Att berätta att man skall prata med dottern etc.