Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 12:10Tack! Vet jag bara ungefär vart jag ska så löser det sig säkert! 🙂
Nu ska jag utforska det hela så att jag vet när det sen blir badväder igen. Eller rättare sagt; när det blir tillräckligt varmt för att sambon ska vilja följa med, själv kan jag bada näs
Tack! Vet jag bara ungefär vart jag ska så löser det sig säkert! 🙂
Nu ska jag utforska det hela så att jag vet när det sen blir badväder igen. Eller rättare sagt; när det blir tillräckligt varmt för att sambon ska vilja följa med, själv kan jag bada näs
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 12:57Finns fler badplatser kring sjöarna men de är mer eller mindre hemliga för utsocknes. 😀
Finns fler badplatser kring sjöarna men de är mer eller mindre hemliga för utsocknes. 😀
Quote from Funbeat user on 4 July 2009, 16:24Det var Hulta också, i det närmaste! 😉
Det var Hulta också, i det närmaste! 😉
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 03:03Åk till Hallstad Ängar. Det är en underbar plats! Förutom stranden är det fina ängsmarker att ha picknick i och så kan ni klättra upp på Klevberget och få fantastisk utsikt över sjön! klevberget borde vara utsatt som sevärdhet för det är en ganska otrolig
Åk till Hallstad Ängar. Det är en underbar plats! Förutom stranden är det fina ängsmarker att ha picknick i och så kan ni klättra upp på Klevberget och få fantastisk utsikt över sjön! klevberget borde vara utsatt som sevärdhet för det är en ganska otrolig
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 09:37Låter underbart! Då måste jag ha med kameran också! (Kanske inte om stranden är full av folk, men en lugnare dag!)
Låter underbart! Då måste jag ha med kameran också! (Kanske inte om stranden är full av folk, men en lugnare dag!)