Quote from Guest on 1 May 2011, 00:54Okej, här har jag startat min egen lilla tråd. Förslaget är att de som vill gör likadant och skriver sitt namn som rubrik!
Mina inlägg som innehåller nya ämnen, dvs inte är svar på något annat inlägg, skriver jag som UPPDATERING eller NOTERING
Okej, här har jag startat min egen lilla tråd. Förslaget är att de som vill gör likadant och skriver sitt namn som rubrik!
Mina inlägg som innehåller nya ämnen, dvs inte är svar på något annat inlägg, skriver jag som UPPDATERING eller NOTERING
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 01:04Linnea Öhrn heter jag, 18 år och boende i Göteborg.
När jag var 12 år började jag elitsatsa fotboll, vilket innebar träning 5 timmar om dagen. Det var lika vansinnigt som det låter och har orsakat skador på knän, höfter och hälsenor. För att hjälpa benen
Linnea Öhrn heter jag, 18 år och boende i Göteborg.
När jag var 12 år började jag elitsatsa fotboll, vilket innebar träning 5 timmar om dagen. Det var lika vansinnigt som det låter och har orsakat skador på knän, höfter och hälsenor. För att hjälpa benen
Quote from Annika Andersson on 1 May 2011, 08:19Vilket kul initiativ! Hoppas vi kan hjälpas åt och peppa varandra till att nå våra mål 🙂
Vilket kul initiativ! Hoppas vi kan hjälpas åt och peppa varandra till att nå våra mål 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 09:38Bra kostmetod. Det är ju ändå dit man vill så småningom! 🙂
Håller du fortfarande på med fotboll?
Bra kostmetod. Det är ju ändå dit man vill så småningom! 🙂
Håller du fortfarande på med fotboll?
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 14:20Nej, jag fick lägga av helt. Jag har så ont i benen att jag aldrig skulle klara av att satsa på riktigt, och jag älskar fotboll så mycket att jag bara skulle bli ledsen om jag bara kunde spela lite halvhjärtat. Men jag tränar en himla massa barn, vilket ä
Nej, jag fick lägga av helt. Jag har så ont i benen att jag aldrig skulle klara av att satsa på riktigt, och jag älskar fotboll så mycket att jag bara skulle bli ledsen om jag bara kunde spela lite halvhjärtat. Men jag tränar en himla massa barn, vilket ä
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 15:04Okej, men då har du inte lämnat det helt iaf. 🙂 Men då håller du inte på med korpfotboll heller?
Okej, men då har du inte lämnat det helt iaf. 🙂 Men då håller du inte på med korpfotboll heller?
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 16:48Ingen korpfotboll, men det kanske kommer när jag blir äldre. Just nu skulle det bara göra mig ledsen att spela på lek... Spelar du? 🙂
Ingen korpfotboll, men det kanske kommer när jag blir äldre. Just nu skulle det bara göra mig ledsen att spela på lek... Spelar du? 🙂
Quote from Funbeat user on 1 May 2011, 17:11Jag har spelat, men jag slutade när jag gick i fyran eller något sådant 😉 Kan faktiskt inte ens reglerna i fotboll. Spelade lite med några vänner i höstas för första gången på fem år kanske och jisses vad dåligt det gick. Men jag får skylla på att de had
Jag har spelat, men jag slutade när jag gick i fyran eller något sådant 😉 Kan faktiskt inte ens reglerna i fotboll. Spelade lite med några vänner i höstas för första gången på fem år kanske och jisses vad dåligt det gick. Men jag får skylla på att de had
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 10:07Linnea, bra initiativ! Lagom är perfekt, för det är något man kan leva med i längden. Börja bara med ett "lagomt" mål för viktnedgången också. Man rekommenerar att 0,5 kg/veckan är bra att gå ner, för att man fortfarande ska må bra och förlora rätt vikt.
Linnea, bra initiativ! Lagom är perfekt, för det är något man kan leva med i längden. Börja bara med ett "lagomt" mål för viktnedgången också. Man rekommenerar att 0,5 kg/veckan är bra att gå ner, för att man fortfarande ska må bra och förlora rätt vikt.
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 13:59Jag vet att det brukar rekommenderas 5 kg/vecka, men jag har väldigt lätt för att gå ner i vikt. Jag tar det egentligen i den takt det kommer, men jag har en gång tidigare gått ner i vikt, och då blev det automatiskt 1 kg/vecka 🙂
Jag vet att det brukar rekommenderas 5 kg/vecka, men jag har väldigt lätt för att gå ner i vikt. Jag tar det egentligen i den takt det kommer, men jag har en gång tidigare gått ner i vikt, och då blev det automatiskt 1 kg/vecka 🙂