Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTappa Tillsammans (3 juli)Linnea Öhrn
You need to log in to create posts and topics.

Okej, dåså. Huvudsaken är ju att man gör det som passar en själv och ens kropp. Och du verkar ju ha koll på din 🙂

Precis, det gäller att hitta sitt sätt 🙂

Jag uppskattar att du kommenterade det, för det är väldigt vanligt- och lätt hänt- att man försöker snabba på det för mycket. Det kan gå väldigt illa!

5 kg/veckan.. var det rätt skrivet??? 😛 Annars vill jag också hoppa på den dieten!! 😀

Haha (t+)

Det är väl alltid viktigast att minska i vikt i sin egen takt och att hitta en stabil grund att stå på, klura ut vad passar en själv? Det är ju toppen att du redan har koll på det och dessutom lätt minskar i vikt (inte alls avundsjuk) 🙂

Lycka till!

Ja 5 kg/vecka är min nya superdiet! xD

Ja, det är rätt skönt att ha lite koll på. Jag har i och för sig bara gått ner fem kilo tidigare, men det fungerade bra och jag har hållit min vikt sedan dess. Så jag hoppas att det ska gå lika bra den här gången! M

Viktuppdatering:

Jag har just ställt mig på vågen. Den visade 80.2 kg.
Om det stämmer, vilket jag hoppas att det inte gör, så skulle jag ha gått ner 2,8 kg senast veckan. Problemet är att min våg alltid fungerat, så sannolikheten att den inte skulle st

Om du är en tjej med hög förbränning som inom Ayurveda skulle kunna vara Vata och Pitta, då har ni lätt för att gå ner i vikt och svårt att gå upp i vikt och kanske i det här fallet svårt att "bromsa" viktnedgången.

Jag själv ser ingen större fara med de

Tack Sara för ett väldigt bra svar!!!

Nu känns det inte så farligt faktiskt, jag tror att du har rätt. Förmodligen så ställer kroppen in sig efter hand och viktnedgången blir mindre.
Eftersom det är mitt mål att gå ner i vikt så borde jag väl kanske inte

Det är en indisk lära kan man säga om olika kroppstyper som heter Vata, Pitta och Kapha sk Doshor. Du kanske har hört talas om Ayurveda-yoga?

Läran heter Ayurveda(stavning?) och riktar in sig på att människor är olika, och har olika kroppstyper. Detta gö